یکشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۰
«در چنگال عقاب» با «عکس جنجال‌برانگیز»  عرضه می‌شود

دو اثر «در چنگال عقاب» و «عکس جنجال‌برانگیز» از انتشارات مکعب در غرفه انتشارات صریر دیده می‌شود.-

مدیر انتشارات مکعب به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، گفت: هرچند انتشارات مکعب در بیست‌وششمین نمایشگاه کتاب تهران به صورت مستقل حضور ندارد اما دو عنوان کتاب مهم این انتشارات در نمایشگاه کتاب دیده خواهد شد.

فرشید صدیقی از کتاب‌های «در چنگال عقاب» به عنوان یکی از این آثار نام برد و افزود: این کتاب که برای نخستین بار در سال 1390 منتشر شد، یکی از پرفروش‌ترین آثار انتشارات مکعب در سال 1391 بود و به شرح نحوه دستگیری عبد‌المالک ریگی و نقش نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران در اجرای این اقدام می‌پردازد.

وی دیگر کتاب انتشارات مکعب را که در نمایشگاه کتاب دیده خواهد شد «عکس جنجال برانگیز» معرفی کرد و درباره محتوای این کتاب اظهار کرد: این کتاب از سوی سید حکمت قاضی میرسعید تالیف شده است و با توجه به نقش نیروی هوایی ارتش مقایسه‌ای میان رویدادی از شهریور 1320 و رویدادهای انقلاب اسلامی در سال 1357 به انجام رسانده و نقش رهبرِی متقی و آگاه را در به ثمر رسیدن کوشش‌های انقلابی بررسی کرده است.

مدیر انتشارات مکعب در ادامه با بیان این‌که کتاب‌های انتشارات مکعب در غرفه نشر صریر دیده خواهد شد، گفت: این آثار با تخفیف 10 درصد در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه می‌شود.

بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب از یازدهم تا بیست‌ویکم اردیبهشت‌ماه جاری در مصلای امام خمینی(ره) تهران برپا می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها