یکشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۶
رونمایی از 2 کتاب منتشر نشده مرحوم آیت‌الله تهرانی

سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و انديشه اسلامی از دو عنوان کتاب جديد از مجموعه «اخلاق‌الاهی» اثر مرحوم آيت‌الله‌العظمی مجتبی تهرانی در بيست و ششمين نمايشگاه بين‌المللی كتاب تهران رونمايی خواهد کرد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، جلد بیست و هفتم با عنوان «پیوندها و حقوق؛ پیوند با معصومان (ع)» و جلد بیست و هشتم با عنوان «پیوند با اهل ایمان» از مجموعه «اخلاق الهی» در نمایشگاه کتاب تهران رونمایی خواهند شد. جلد بیست و نهم و جلد سی‌ام به عنوان دو جلد پایانی این مجموعه هنوز به چاپ نرسیده‌اند. 

سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و انديشه اسلامی با 500 عنوان کتاب در بيست و ششمين نمايشگاه بين‌المللی كتاب تهران حضور خواهد داشت.
 
مجموعه 12 جلدي «سيره» ترجمه دكتر سپهری و كتاب «مباحثه با جان هيك» اثر حجت‌الاسلام رشاد از جمله آثار این پژوهشگاه بودند كه در سال 91 رونمايی شدند و در نمایشگاه امسال عرضه خواهند شد.

این مرکز در سال 1391 بيش از 50 عنوان كتاب چاپ اول و 30 عنوان تجديد چاپی را روانه بازار کتاب کرد که از شاخص‌ترين اين كتاب‌ها می‌توان «سيره صحيح پيامبر اعظم (ص)»، اثر علامه سيد‌جعفر مرتضی عاملی، «بوسه بر خاك پی حيدر (ع)» اثر مرحوم ابوالحسنی (منذر) و «اخلاق‌الاهی» اثر مرحوم آيت‌الله مجتبی تهرانی را نام برد. 

پرفروش‌ترين كتاب‌های سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و انديشه اسلامي در سال 1391 «سيره صحيح پيامبر اعظم (ص)» و «جريان‌شناسی سياسی در ايران» اثر دكتر دارابی و «ابزارهای مالی و اسلامی (صكوک)» اثر سيدعباس موسويان بوده‌اند.

كتاب‌های «قرارداد اختيار معامله، عدل الهی، نگاهی نو به تاريخ جهان اسلام، علم حضوری، بازار سرمايه اسلامی، اسلام و جهانی شدن، فلسفه مالكيت فكری، ذوق لطيف ايرانی (2جلدی)، مبلغان مسيحی در ايران، علم ظن و عقيده، اسلام در شرق آفريقا و حدوث جسمانی نفس» از این مرکز در جشنواره كتاب فصل سال 1391 به عنوان برگزیده معرفی شدند. 

بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به مدت 10 روز از 11 تا 21 اردیبهشت ماه در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) تهران آماده بازدید علاقه‌مندان خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط