یکشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۱
نشر شاهد با 20 اثر جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید

نشر شاهد با 200 عنوان کتاب در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور خواهد داشت که 20‌عنوان از این آثار تازه‌نشر است.-

رییس اداره کتاب نشر شاهد به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، گفت: این انتشارات با 200 عنوان کتاب در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور خواهد داشت.

سید محمد میرکاظمی با بیان این‌که «20 عنوان از آثاری که ارایه می‌شود برای نخستین‌بار در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه خواهد شد» افزود: کتاب‌های تک‌فروشی نشر شاهد از 20‌درصد و کتاب‌هایی که به‌صورت عمده خریداری شود، تا سقف 40‌درصد از تخفیف برخوردار خواهد بود.

وی در پاسخ به این سوال که «چه میزان از آثار تازه‌نشر بنیاد شهید در شهرستان‌ها در غرفه نشر شاهد ارایه می‌شود؟» گفت: آثاری که در شهرستان‌ها منتشر می‌شود از سوی ناشران طرف قرارداد بنیاد شهید به چاپ می‌رسد و عرضه این کتاب‌ها در غرفه نشر شاهد منع قانونی دارد.

رییس اداره کتاب نشر شاهد از کتاب‌های «آقا سید مجتبی»، «از اروند تا ارمند»، «فرهنگ داستان‌نویسان دفاع مقدس» و مجلدات تازه وصیت‌نامه کامل و فرهنگ اعلام شهدا به عنوان برخی آثار تازه نشر شاهد که برای نخستین بار در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه می‌شود، یاد کرد.

بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب از یازدهم تا بیست‌ویکم اردیبهشت‌ماه جاری در مصلای امام خمینی(ره) تهران برپا می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها