شنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۶
دافوس با 32 عنوان اثر نظامی به نمایشگاه کتاب تهران می‌آید

انتشارات دافوس با 32 عنوان کتاب در حوزه‌های نظامی و آموزشی به بیست و ششمین دوره نمایشگاه کتاب تهران می‌آید. 17 عنوان از این آثار از کتاب‌های تازه‌‌ دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران است.-

سرهنگ حسین مومنی، مدیر انتشارات دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا (دافوس) به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، گفت: این انتشارات با 32 عنوان اثر نظامی و آموزشی در بخش ناشران بیست و ششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور خواهد داشت.

مدیر انتشارات دافوس با بیان این‌که «17 عنوان از این آثار از تازه‌های نشر دافوس است» از کتاب‌های فرماندهی و کنترل، ارتش ولایی، ارتش در گذر تاریخ، اوضاع نظامی ایران از برافتادن نادر تا دوران زندیه، تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری در محیط نظامی و کتاب راهبرد‌های مدیریت راهبردی منابع انسانی به عنوان مهم‌ترین آثار تازه‌نشر دافوس نام برد که در این دوره از نمایشگاه دیده می‌شود.

به گفته سرهنگ مومنی آثار انتشارات دافوس با بهای مناسبی در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد و در طول نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تخفیف 10 تا 15 درصدی برخوردار است.

بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب از یازدهم تا بیست‌ویکم اردیبهشت‌ماه سال جاری (1392) در مصلای امام خمینی(ره) تهران برپا می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها