شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۱
تمدید مهلت ارسال آثار به همایش بزرگداشت حکیم صدرالمتالهین

مهلت ارسال متن کامل مقالات به هفدهمین همایش بزرگداشت حکیم صدرالمتالهین تمدید می‌شود. پیش از این 30 فروردین آخرین روز برای ارسال آثار تعیین شده بود.-

مهدی سلطانی، مسوول دبیرخانه هفدهمین همایش بزرگداشت حکیم صدرالمتالهین با بیان این خبر به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، گفت: در روزهای پایانی که برای دریافت چکیده مقالات تعیین کرده بودیم، بیش از 170 مقاله به دبیرخانه ارسال شد. با این تعداد مقاله، حجم مقالات دریافتی ما به بیش از 240 مقاله رسید و به همین دلیل هنوز کار داوری و ارزیابی برخی از چکیده مقالات تمام نشده است.

وی ادامه داد: با توجه به این موضوع و اطلاع‌رسانی به افرادی که مقالات آن‌ها تایید شده است، به احتمال بسیار مهلت ارسال متن اصلی مقالات تا هفته اول اردیبهشت تمدید خواهد شد.

به گفته این مقام مسوول، سپس داوری متن کامل مقالات نیز آغاز می‌شود و در نهایت، هفدهمین همایش بزرگداشت حکیم صدرالمتالهین با عنوان «فلسفه و راه زندگی» در تاریخ اول خرداد امسال برگزار خواهد شد.
 
وی تاکید کرد: همایش سالانه صدرالمتألهین طبق روال سالانه خود در روز بزرگداشت این دانشمند و حکیم ایرانی برگزار می‌شود.

سلطانی از چاپ کتاب مقالات برگزیده همایش خبر داد و افزود: کتاب چکیده مقالات برگزیده در روز همایش توزیع خواهد شد اما کتاب متن کامل مقالات برگزیده پس از اتمام همایش به چاپ می‌رسد.

هفدهمین نشست ملاصدرا با محور «فلسفه و راه زندگی» برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی دبیرخانه همایش تهران، بزرگراه رسالت، روبه‌روی مصلای بزرگ تهران، مجتمع امام خمینی (ره)، ساختمان 12، بنیاد حکمت اسلامی صدرا مراجعه یا با شماره 88153221 تماس حاصل کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط