دوشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۵
«بامن سخن بگو دو کوهه» منتشر می‌شود

«بامن سخن بگو دو کوهه» عنوان کتابی است که 20 فروردین‌ماه، به مناسبت بیستمین سالگرد شهادت سید مرتضی آوینی از سوی انتشارات واحه منتشر خواهد شد. همچنین انتشارات واحه می‌کوشد تالیف آثاری را در راستای اندیشه‌های این شهید درباره حوزه سینمای دفاع مقدس به نویسندگان علاقه‌مند بسپارد.-

مریم امینی، همسر شهید مرتضی آوینی و مدیر انتشارات واحه به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، گفت: کتاب‌های سفر به سرزمین نور، مرکز آسمان و امام و حیات باطنی انسان به تازگی از سوی انتشارات واحه منتشر شده‌اند.

وی از انتشار تک‌نگاری «با من سخن بگو دو‌کوهه» همزمان با سالگرد شهادت آوینی (20 فروردین‌ماه) خبر داد و افزود: این کتاب، گفتار متن مستندی درباره پادگان دو‌کوهه است که این‌بار از سوی انتشارات واحه روانه بازار نشر خواهد شد.

مدیر انتشارات واحه این چهار اثر تازه‌ نشر را آثاری کم‌حجم توصیف کرد که به صورت مصور تهیه شده‌اند و درباره احتمال رونمایی از این کتاب‌ها در بیست‌و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب گفت: هر چند این آثار از نظر ادبی در خور توجهند اما انتشارات واحه ترجیح می‌دهد این چهار عنوان کتاب را همزمان با انتشار آثار دیگری درباره آن شهید رونمایی کند.

امینی در پاسخ به سوالی درباره الکترونیکی شدن آثار شهید آوینی افزود: درصدد تهیه سایتی هستیم که ضمن معرفی آثار شهید آوینی، امکان خریداری کتاب‌های الکترونیکی این شهید را هم فراهم کنیم.

وی در ادامه با اشاره به پویایی اندیشه‌های هنری و سینمایی شهید آوینی گفت: انتشارات واحه در نظر دارد رایزنی‌هایی با نویسندگان علاقه‌مند به اندیشه‌های شهید سید مرتضی آوینی انجام دهد و آثاری را به صورت سفارشی درباره اندیشه‌های این شهید حوزه سینمای دفاع مقدس تالیف و منتشر کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها