جمعه ۹ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۸

مانوئل هردر مدیر انتشارات هردر اعلام کرد که این انتشاراتی حق انتشار کتاب های نوشته شده به قلم پاپ فرانسیس را در آلمان کسب کرد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از خبرگزاری آلمان، طی ماه های آینده در مجموع هفت کتاب به قلم پاپ فرانسیس در آلمان منتشر خواهد شد و انتشارات هردر یگانه ناشری است که کتاب هایی را که خورخه ماریو برگولیو ملقب به پاپ فرانسیس شخصا به رشته تحریر درآورده منتشر خواهد کرد.

قرار است از مجموع این هفت جلد دو جلد به نام های «زندگی من ، مسیرمن» و «ذهن باز و قلب با ایمان» 15 آوریل (26 فروردین) با شمارگان 100 هزار نسخه روانه کتابفروشی ها شود. این در حالی است که انتشاراتی های دیگری نیز طی هفته های آینده کتاب هایی را در مورد پاپ فرانسیس منتشر خواهند کرد.

انتشارات هردر بیش از 56 سال است که با یوزف راتسینگر ملقب به پاپ بندیکت شانزدهم که با کناره گیری از مقام پاپی جای خود را به خورخه ماریو برگولیو داد، برای انتشار آثارش قرارداد دارد و تا کنون بیش از 60 کتاب را تحت همین قرارداد منتشر کرده است.

خبر دیگر این که انتشارات پاتلوخ نیز که پیش‌تر از انتشار کتابی در مورد پاپ فرانسیس خبر داده بود، هم اینک عنوان و تاریخ انتشار این کتاب را اعلام کرده است. بر همین اساس کتاب «پاپ فرانسیس. ظهور و شروع نو» 3 ژوئن (13 خرداد) منتشر خواهد کرد. این کتاب را یورگن ارباخر، روزنامه نگار و واتیکان شناس به رشته تحریر درمی آورد و در آن تصویر جدیدی از پاپ فرانسیس را در معرض تماشای عموم قرار می دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها