پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۰
کتاب برای نویسنده حکم فرزند را دارد

نویسنده کتاب «باغ خاطره‌ها» از اهالی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نویسنده در تمام مراحل نگارش، چاپ و توزیع نگران کتاب‌هایش است و به‌ اصطلاح کتاب برای نویسنده حکم فرزند را دارد._

سیدصدیف حسینی‌زاده در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، عنوان کرد: من ‌هم مانند پدری که به ترتیب و پرورش فرزندش توجه می‌کند، برای نوشتن کتابم در انتخاب واژه‌ها، مفاهیم و تاثیر نوشته‌هایم دقت فراوانی کرده‌ام.

وی درباره انگیزه‌اش از نوشتن کتاب «باغ خاطره‌ها» گفت: این کتاب بخشی از خاطرات‌ 30 ساله کاری من در سمت بازرس در آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد است. 

وی بیان کرد:‌ داستان‌های این کتاب برخلاف بعضی از گمانه‌زنی‌ها واقعی و مستندند و تخیل در این کتاب جایی ندارند.
 
حسینی‌زاده بیان کرد:‌ کتاب «باغ خاطره‌ها» را به پیشنهاد رضا یوسف‌زاده، مدیر موسسه انتشاراتی «چویل» نوشتم و اگر تشویق وی نبود، امکان داشت که هرگز آن را چاپ نکنم. 

به گفته وی، مجموعه کتاب «باغ خاطره‌ها» شامل سه دفتر است که اکنون یکی از این سه دفتر به تعداد دو هزار و 500 جلد و به قیمت دو هزار و 200 تومان راهی بازار کتاب شده است.
 
این فعال فرهنگی گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد 300 جلد از کتاب‌ها را خریده است و بخش دیگری از این کتاب‌ها را با نظارت ناشر به آموزش و پرورش داده‌ام.
 
کتاب 90 صفحه‌ای «باغ خاطره‌ها» به قلم سیدصدیف حسینی‌زاده با شمارگان دو هزار و 500 نسخه و  قیمت دو هزار و 200 تومان از سوی نشر چویل در استان کهگیلویه و بویراحمد به ‌چاپ رسیده و راهی بازار کتاب شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط