دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۵
بررسي «سیمای جهانی سازندگی و اوقات فراغت جوانان»

کتاب «سیمای جهانی سازندگی و اوقات فراغت جوانان» دارنده رتبه سوم هشمین دوره انتخاب کتاب سال سپاه پاسداران در گروه اقتصادی و اجتماعی با حضور کارشناسان در دوازدهمین جلسه نقد آثار پاسداران اهل قلم مورد بررسی قرار خواهد گرفت.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، دوازدهمین جلسه نقد و بررسی کتاب پاسداران اهل قلم به ارزیابی کتاب «سیمای جهانی سازندگی و اوقات فراغت جوانان» خواهد پرداخت. 

در این جلسه علاوه بر هادی عبد‌الملکی به عنوان نویسنده کتاب، حجت‌الاسلام بهروز لک و سیدرضا نقیب‌السادات به‌عنوان منتقدان اثر حضور خواهند داشت. همچنین از پژوهشگران، کارشناسان و دانشجویان بسیجی هم دعوت شده است. 

در کتاب «سیمای جهانی سازندگی و اوقات فراغت جوانان» که رتبه سوم هشتمین دوره انتخاب کتاب سال سپاه پاسداران را در گروه اقتصادی و اجتماعی به دست آورده، الگویی از شیوه‌های گذران اوقات فراغت جوانان را در بر دارد. این کتاب از سوی انتشارات «آتی‌نگر» روانه بازار نشر شده است. 

جلسه نقد و بررسی «سیمای جهانی سازندگی و اوقات فراغت جوانان» به همت معاونت فرهنگی و تبلیغات سپاه پاسداران از ساعت 14 و 30 دقیقه فردا (سوم بهمن‌ماه 91) در نشانی تهران، خیابان ولی‌عصر(عج)، روبه‌روی شهرک فجر، ساختمان جهاد علمی برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها