پنجشنبه ۷ دی ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۰
«پیوند دل‌ها» به زودی منتشر می‌شود

نخستین جلد کتاب «پیوند دل‌ها» اثر محمدتقی رضوانی دی‌ماه امسال با همت نشر «باغ رضوان» اردبیل روانه بازار کتاب خواهد شد._

محمدتقی رضوانی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: در نظر دارم کتاب «پیوند دل‌ها» را در دو جلد ارایه کنم. جلد نخست این اثر اکنون آماده چاپ است و همچنین در حال نگارش جلد دوم کتاب «پیوند دل‌ها» هستم. پیش‌بینی می‌شود جلد دوم این نوشتار تا دو سال دیگر منتشر شود.

وی گفت: کتاب «پیوند دل‌ها» در هشت فصل به بیان موضوعات «کلیات برای ازدواج»،‌ «ضرورت ازدواج»،‌ «مراحل ازدواج»،‌ «آیین زندگی در احادیث و روایات»، «مطلع عشق، آیین زندگی در کلام مقام معظم رهبری»، «زندگی در سخنان بزرگان»، «آیین زندگی در ضرب‌المثل‌ها» و «حکایات و داستان‌ها» به راهنمایی مخاطبانش به ویژه جوانان می‌پردازد. 
 
این مولف اردبیلی با اشاره به این‌که مخاطب این اثر عموم جامعه‌ به ویژه نسل جوان است، درباره نقاط ضعف و قدرت این نوشتار عنوان کرد: هنوز این اثر روانه بازار نشر نشده تا از نظر مخاطبان برخوردار شوم. من کوشیده‌ام تا کتاب «پیوند دل‌ها» را به بهترین شکل بنویسم. به نظر می‌رسد بیان وظایف همسران و راهنمایی جوانان برای انتخاب همسر براساس فرمایشات ائمه اطهار(ع) و پیامبر اسلام(ص) از نقاط قوت این نوشتار باشند.

رضوانی بیان کرد: نخستین چاپ جلد نخست کتاب «پیوند دل‌ها» با شمارگان دو هزار نسخه، 280 صفحه و به بهای 50 هزار ريال به زودی از سوی نشر «باغ رضوان» اردبیل روانه بازار کتاب خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط