پنجشنبه ۷ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۰
اهدای کتاب به مدارس «رودان»

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رودان استان هرمزگان از اجرای طرح صبحگاه مشترک فرهنگی بوستان کتاب در مدارس این شهرستان خبر داد. در این طرح حدود یکصد جلد کتاب به هر مدرسه اهدا می‌شود._

وحید امیری با اعلام این خبر به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) اظهار کرد: طرح صبحگاه مشترک فرهنگی بوستان کتاب با همکاری وزارت آموزش و پرورش در حال انجام است.

وی ادامه داد: بر اساس این طرح، دو روز در هفته با هدف ترویج کتاب و کتابخوانی با حضور معاون تربیتی یا نماینده آموزش و پرورش در مدارس رودان حاضر می‌شویم و از 70 تا 100 کتاب را به مدارس اهدا می‌کنیم.

وی افزود: در این طرح همچنین با توزیع گسترده برخی عناوین کتاب‌ها در میان دانش‌آموزان، مسابقه کتابخوانی نیز در مدارس اجرا و از برگزیدگان تجلیل می‌شود.

این مقام مسوول همچنین گفت: از ابتدای آغاز این طرح تاکنون به بیش از 50 مدرسه سر زده‌ایم و حدود 700 جلد کتاب به این مدارس اهدا شده که اعتبار آن رقمی حدود 2 میلیون  و 800 هزار تومان است.

امیری با بیان این‌که اجرای این طرح می‌تواند به ترویج فرهنگ کتابخوانی کمک کند، یادآور شد: وضعیت کنونی کتاب در این استان خوب نیست و از آن‌جایی که کتاب به صورت مرتب در استان توزیع نمی‌شود، برای اهدای کتاب با مشکل روبه‌روییم.

وی تاکید کرد: البته اداره ارشاد شهرستان رودان تا کنون نزدیک به 5 هزار جلد کتاب را در سایر کتابخانه‌های عمومی مساجد، ادارات و ... توزیع کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط