چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۸
داستانی درباره نبرد با غول‌ها و موجودات اساطیری

«نبرد هزار تو» چهارمین جلد از مجموعه پنج‌گانه پرسی جکسون منتشر شد. سفر به هزار توی نبرد با غول‌ها و موجودات اساطیری و تلاش قهرمان نوجوان کتاب برای مقابله با آن‌ها موضوع اصلی داستان این کتاب است.

ایبنا نوجوان: «نبرد هزار تو» چهارمین جلد از مجموعه‌ی پنج جلدی «پرسی جکسون»، اثر «ریک ریردان» است که به تازگی منتشرشده. مریم حیدری این کتاب را به فارسی برگردانده و این اثر از سوی نشر بهنام وارد بازار کتاب شده است.

شخصیت اصلی این مجموعه نوجوانی به نام پرسی جکسون است. پرسی جکسون تصور نمی‌کرد مراسم آشنایی سال اولی‌های دبیرستان، چندان جذابیتی برای او داشته باشد. اما هنگامی که تیم خوشامدگویی شیطانی در مقابلش ظاهر شدند، اوضاع از آن‌چه فکرش را می‌کرد، بدتر شد. در چهارمین جلد از این مجموعه، جنگ بین خدایان المپیان و سلطان تیتان‌ها کرونوس نزدیک شده است. حتی مرزهای جادویی اردوگاه نیز در مقابل هجوم افراد وی امن نیست. پرسی و دوستانش برای متوقف کردن آن‌ها به جست و جو در هزارتویی در زیر زمین پا می‌گذازند که در هر پیچ و خم آن رویدادی شگفت انیز و غافلگیر کننده در انتظار آن‌هاست. سفر به هزار توی نبرد با غول‌ها و موجودات اساطیری لحظاتی نفس‌گیر و سرشار از ماجراجویی، تعلیق و طنز را برای خواننده به ارمغان می‌آورد.

در این کتاب می‌خوانید‌: « از آنابت پرسیدم: اون راه دیگه چیه؟ همون که کلاریس گفت؟ آنابت یک سنگ برداشت و در دریاچه پرت کرد: چیزی که کلاریس پیدا کرده. من بهار امسال کمی بهش کمک کردم. ولی خیلی خطرناکه. خصوصا برای گروور. تایسون زیر لب گفت: اون پسره بزیه منو می‌ترسونه. به او زل زدم. تایسون با گاو‌های آتشین و هیولاهای دریایی و غول‌های آدم‌خوار جنگیده بود: چرا باید از گروور بترسی؟ تایسون با حالت عصبی گفت: سم و شاخ و پشم بز باعث می‌شه دماغم خارش بگیره. این حرف به مکالمه‌ی ما درباره گروور پایان داد.»

این کتاب ۳۷۵ صفحه‌ای با شمارگان یک هزار و ۵۰۰ نسخه و به بهای ۱۴ هزار تومان وارد بازار شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط