چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۰
تردید در مکان ساخت کتابخانه مرکزی تاکستان

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان تاکستان در استان قزوین گفت: زمین برای ساخت کتابخانه مرکزی تاکستان در کنار پارک لاله این شهر تعیین شده است اما پیش‌بینی می‌شود این زمین با زمین داخل پارک جابه‌جا شود.-

کلثوم میرزاحسینی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: این طرح را اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان تاکستان در انجمن کتابخانه‌های عمومی این شهرستان ارایه کرد و اینک با توافق فرماندار و اعضای انجمن روبه‌رو شده است.

وی ادامه داد: نماینده اداره شهرداری در انجمن کتابخانه‌ها اجرای این طرح را منوط به بررسی‌های کارشناسانه شهرداری و موافقت این اداره دانسته است.

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان تاکستان با بیان این‌که در جلسه بعدی انجمن این کتابخانه نتایج بررسی شهرداری درباره انتقال زمین کتابخانه استاندارد تاکستان اعلام می‌شود،‌ عنوان کرد: با تغییر کاربری این بخش از زمین پارک لاله و موافقت شهرداری، از اوایل بهمن ماه امسال مراحل اولیه احداث کتابخانه مرکزی و استاندارد تاکستان را آغاز خواهیم کرد.

وی همچنین از طرح عضویت کارمندان ادارات شهرستان تاکستان در کتابخانه‌های این منطقه خبر داد و گفت: این طرح را در انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان مطرح کردیم اما تاکنون مصوب نشده است.

میرزاحسینی با اشاره به این طرح که پس از تصویب، ‌کارمندان را موظف به عضویت در کتابخانه می‌کند، افزود: نتیجه این طرح در جلسه بعدی انجمن مشخص می‌شود. همچنین در این جلسه میزان حق عضویت کارمندان در کتابخانه‌ها هم تعیین خواهد شد.

وی درباره عضویت اعضای جدید در کتابخانه‌های تاکستان گفت: در هفته کتاب چهار هزار و 202 نفر به اعضای جدید هفت باب کتابخانه‌ عمومی تاکستان اضافه شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط