شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۱
استقبال از کتاب‌های کودک به دلیل قیمت مناسب در نمایشگاه استانی

مدیر انتشارات «ماه و آفتاب» که در هشتمین دوره نمایشگاه استانی کرمانشاه شرکت کرده است، گفت: کتاب‌های کودک به دلیل شمارگان پایین و قیمت مناسب، از فروش و استقبال مناسبی در این نمایشگاه برخوردارند.-

مرضیه کرانیان در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، عنوان کرد: امسال نخستین سالی است که به عنوان ناشر تخصصی کتاب کودک در این نمایشگاه شرکت و در یک غرفه 12 متری، 30 عنوان کتاب کودک و از هر عنوان بیش از هزار جلد را عرضه کرده‌ام و همچنین به نمایندگی از ناشران کشوری کودک که در نمایشگاه شرکت نکرده‌اند، کتاب آورده‌ام.

وی با اشاره به حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: حضور وزیر نقطه مثبتی برای شروع نمایشگاه بود. استقبال از نمایشگاه مناسب است و از امروز با توجه به بازدید مدارس و مهد کودک‌ها از بخش کودک و نمایشگاه استقبال بیشتر می‌شود.

مدیر انتشارات ماه و آفتاب که اکنون در سالن طاق بستان نمایشگاه استانی کتاب کرمانشاه در کنار ناشران عمومی فعالیت می‌کند، عنوان کرد: دوره‌‌‌‌های پیش نیز به عنوان ناشر عمومی و صاحب امتیاز «باغ نی» در نمایشگاه استانی کرمانشاه شرکت می‌کردم و اکنون چهار ماه است که امتیاز انتشارات ماه و آفتاب را دریافت کرده‌ام.

کرانیان با اشاره به ضرورت همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ناشران خصوصی پیش از شروع نمایشگاه استانی کتاب، اظهار کرد: بهتر است کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در حوزه توزیع، فروش، معرفی و ایده کارشناسی درباره چاپ به ناشران خصوصی کتاب کمک کنند تا آنان هم در تبلبغ و معرفی کتاب خویش در طول سال موفق باشند.

وی با بیان این‌که تولید کتاب‌های کودک با شمارگان بیش از هزار نسخه نیازمند همکاری دولتی و اداره‌‌های شهرستانی است، اظهار کرد: متاسفانه ناشران خصوصی کتاب‌‌های کودک را با هزینه شخصی نویسنده منتشر می‌کنند و با مشکل کیفیت پایین بودن چاپ در استان مواجهند. با این حال، استقبال از کتاب کودک در نمایشگاه استانی همیشه مطلوب است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط