سه‌شنبه ۷ آذر ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۹
انتشار چهار کتاب دینی از سوی انتشارات شمس الشموس

انتشارات شمس الشموس با پایان رساندن چاپ چهار اثر دینی تصمیم دارد این کتاب‌ها را در این هفته روانه بازار نشر کند. این آثار در حوزه معرفی الگوهایی که سیره پیامبر(ص) را معیار زندگی خود قرار داده‌اند، تدوین شده‌اند.-

مدیر انتشارات موسسه فرهنگی و مطالعاتی شمس الشموس در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، در این باره عنوان کرد: نام نخستین اثر این مجموعه «آیینه» است. این کتاب نگاه اجمالی به زندگی رسول خدا(ص) دارد.

علی فیض، اثر بعدی را «آتشکده نیر» نام برد که در قطع جیبی چاپ و منتشر می‌شود و گفت: کتاب بعدی با عنوان «شبنم» شامل گزیده‌ای از صحبت‌های سیدعلی آقای نجفی است.

فیض کتاب «هیچ اتفاقی تصادفی نیست؛ درباره اسماء الهی خداوند» را از دیگر کتاب‌های این مجموعه نام برد و توضیح داد: «هیچ اتفاقی تصادفی نیست» عنوان مجموعه‌ای است که به بررسی اسمای الهی اختصاص دارد و هربار یکی از نام‌های خداوند را می‌کاود.

مدیر انتشارات موسسه فرهنگی و مطالعاتی شمس الشموس با اشاره به این که این آثار در دو مرحله و با شمارگان پنج هزار نسخه منتشر خواهند شد، گفت: به دلیل مشکلاتی که در بازار نشر و به دلیل گرانی‌های کاغذ ایجاد شده است، ناچاریم این آثار را با هدف بازگشت بخشی از سرمایه در دو نوبت به چاپ برسانیم. یعنی دو هزار 500 نسخه از این کتاب‌ها در این هفته و نیمی دیگر در هفته آینده چاپ و توزیع خواهند شد.

وی در پایان با اشاره به این که هیات تحریریه این مرکز، کار تدوین و تالیف این کتاب‌ها را بر عهده دارند، گفت:  موسسه فرهنگی و مطالعاتی شمس الشموس با هدف معرفی زندگی علما و اندیشمندان معاصر که سیره پیامبر اکرم(ص) و اهل‌بیت ایشان را الگوی زندگی خود قرار داده‌اند، آثاری را منتشر می‌کند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها