سه‌شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۱
انتشارات ثانيه نيمه‌تعطيل است

احمد توكلي مدير انتشارات ثانيه مي‌گويد با توجه به وضعيت فعلي كاغذ و گراني بيش از حد آن انتشارات ثانيه به حالت نيمه‌تعطيل اداره می‌شود._

توکلی با بيان اين مطلب به خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، گفت: بسياري از كتاب‌هاي ما كه داراي چاپ‌هاي متعدد بود، امروز به پايان رسيده و با وجود اين‌كه بسياري متقاضي اين آثار هستند، قادر نيستيم اين كتاب‌ها را بازچاپ كنيم.

وي افزود: تمام نسخه‌های كتاب «خبرنويسي پيشرفته» که به قلم خود من نوشته شده به فروش رسیده اما ديگر نتوانستیم آن را منتشر کنیم، چون برنامه‌ريزي ما براي چاپ كتاب‌ها روي كاغذ با بندي 20 هزار تومان بوده و اكنون كاغذ به بندي 90 هزار تومان رسیده است.

اين مدرس ارتباطات تاكيد كرد: وضعيت كاغذ منجر به تعطيل فعالیت بسياري از انتشاراتي‌ها شده است و اگر ناشري از فروش سريع يك كتاب مطمئن نباشد در شرايط كنوني آن را چاپ نخواهد كرد.

توكلي اظهار اميدواري كرد با بهبود شرايط انتشار کتاب و ارزان شدن كاغذ شاهد چاپ كتاب‌هاي متعدد در زمينه رسانه و علوم ارتباطات باشيم.

به گزارش ايبنا، از آنجايي كه به صورت كلي انتشار كتاب‌هاي تخصصي رسانه و ارتباطات رونق چنداني ندارد و تعداد ناشران خصوصي كه در اين زمينه فعاليت مي‌كنند كم است، گراني كاغذ موجب شده تا نگراني براي تعطيل همين تعداد معدود ناشران تخصصي مانند انتشارات ثانيه افزايش يابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها