سه‌شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۲
داستان‌هایی برای فصل بهار در پاييز به چاپ رسيد

کتاب دیگری از مجموعه داستان‌های «30 قصه 30 شب» به قلم مژگان شیخی و با تصويرگری عطيه سهرابی منتشر شد. داستان‌های این کتاب ويژه فصل بهارند، در حالی که کتاب‌های دیگر این مجموعه به فصل‌های دیگر سال اختصاص دارند.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از روابط عمومي موسسه نشر قدياني، مجموعه داستان‌هاي « 30 قصه 30 شب» پيش از اين در قالب مجموعه‌اي 12 جلدي كه از  آن‌ها مي‌توان به مجموعه داستان‌هاي «چرا خورشيد خواب ماند»، «روزي كه از هوا نخود و كشمش باريد»، «كچل شمشير دار»، «جشن تولد قطار»، «عكس يادگاري خانم مارمولك» و «عروسي خانم جيرجيرك» اشاره کرد، منتشر شده بود.
 
این در حالی است که به تازگي كتاب‌هاي اين مجموعه، داستان‌ها را در قالب چهار فصل مجزا دسته‌بندي و منتشر كرده است که كتاب فوق دربردارنده «فصل بهار» است و اين مجموعه شامل داستان‌های سه كتاب «قوري غمگين»، «پنجره خانه آقا موشه« و «قوقول خان» است.   
 
در بخشي از اين مجموعه داستان می‌خوانیم: «زمستان بود و برف مي‌باريد. رضا كوچولو پشت پنجره ايستاده بود و بيرون را تماشا مي‌كرد. حياط خانه، از برف سفيد شده بود. رضا به درخت سيب توي باغچه نگاه كرد.  گنجشگي روي آن نشسته بود. رضا مدتي به گنجشك كوچولو نگاه كرد. بعد پيش مادر برگشت و گفت: « نمي‌داني مامان... روي درخت سيبمان يك گنجشك بيچاره نشسته. فكر مي‌كنم خيلي سردش است. نمي‌شود براي او هم يك بلوز بافتني ببافي؟»
 
مجموعه قصه‌های « 30 قصه برای 30 شب» نوشته مژگان شیخی با تصویرگری عطیه سهرابی، ویژه فصل بهار و گروه سنی پیش دبستانی و سال‌های اول و دوم ابتدایی در 80 صفحه  با تیراژ هزار و 100 نسخه و به قیمت 9 هزار تومان منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها