سه‌شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۶
توزیع «روان‌شناسی سلامت» در كتابفروشی‌ها

کتاب «روان‌شناسی سلامت» نوشته کاترین اشلی ساندرسون با ترجمه جمعی از مترجمان توسط انتشارات مهدی رضایی به‌تازگي منتشر شده است.-

عليرضا كارآمد مدير فروش انتشارات رضايي با اعلام اين خبر به خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، گفت: روانشناسی سلامت به عنوان یک رشته جدید در جهان امروز با نگاهی سیستمی به انسان، مشکلات و بیماری‌های جسمانی با ریشه‌های روانشناختی نگریسته است.

وي توضيحاتي را درباره برخي از فصول كتاب ارايه كرد و افزود: خلاصه‌ای از رشته روانشناسی سلامت به علاوه عوامل شکل‌گیری این رشته در اين كتاب بيان شده است. 
 
مدير فروش انتشارات رضايي ادامه داد: همچنين نظریه‌های مختلفی که در روانشناسی سلامت به کار رفته‌اند در كتاب توصیف می‌شود. در كتاب تاثیر دو نوع از عوامل روانشناختی یعنی شخصیت و حمایت اجتماعی بر بهزیستی روانشناختی و جسمانی و همچنین توضیحات بالقوه این ارتباط بررسی شده است. 

كارآمد، درباره برخي ديگر از مطالب كتاب بيان كرد: خلاصه‌ای از مهم‌ترین مقالات روانشناسی سلامت، چندین موضوع جذاب در این رشته و گزینش حرفه‌های گوناگون در حوزه‌های مرتبط با سلامتی در اين كتاب ارايه می‌شود. 

کتاب «روان‌شناسی سلامت» نوشته کاترین اشلی ساندرسون با ترجمه جمعی از مترجمان و زیر نظر طیبه فردوسی، دکترای سلامت و عضو هیات علمی دانشگاه تهران با شمارگان 500 نسخه و بهاي 29 هزار و 900 تومان توسط انتشارات مهدی رضایی به چاپ رسیده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها