سه‌شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۱ - ۰۹:۰۰
«ترانه‌های دس دسی» سروده شدند

کتاب «ترانه‌های دس دسی» دربرگیرنده سروده‌های تازه فریبرز لرستانی شاعر و نویسنده کودک و نوجوان است که از سوی انتشارات خانه‌ی هنر منتشر می‌شود. لرستانی می‌گوید که ترانه‌های این کتاب آهنگین‌اند و کودکان می‌توانند هنگام خواندن آن‌ها دست بزنند.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، «ترانه‌های دس دسی» عنوان کتابی از فریبرز لرستانی، شاعر و نویسنده‌ کودک و نوجوان است که قرار است به زودی از سوی نشر خانه‌ی هنر به چاپ برسد.

لرستانی درباره‌ این کتاب گفت: این کتاب شامل ترانه‌هایی برای خردسالان است که همه آن‌ها می‌توانند به همراه دست زدن خوانده ‌شوند و ریتمیک هستند. فکر می‌کنم ترانه‌های این کتاب به سبب داشتن ریتم و ساده و روان بودن برای کودکان جذاب باشند.

این نویسنده درباره کتاب شعر دیگرش که قرار است به زودی منتشر می‌شود، گفت: «بابایی دوست دارم» عنوان کتاب شعری برای کودکان است که آن را به نشر دانش‌نگار سپرده‌ام.

لرستانی درباره‌ کتاب‌های داستانی جدیدش نیز افزود: «مادر باران» عنوان داستانی برای خردسالان است. این داستان دارای نثرهایی کوتاه است که هر کدام زمینه‌ای جداگانه دارند و به موضوعی خاص می‌پردازند. این داستان‌ها به موضوعات اجتماعی دارند و برخی از آن‌ها خیالی هستند. این کتاب هم اکنون در انتشارات مدرسه مراحل انتشار را سپری می‌کند. 

وی اظهار کرد: داستان دیگری نیز دارم که «شکرگزاری برای خردسالان» نام دارد. این کتاب در انتشارات دانش‌نگار مراحل چاپ را طی می‌کند.

لرستانی متولد ۱۳۴۷ در کرمانشاه است. از آثار او می‌توان «همه شيرينى خوردن، عروس خانوم رو بردن»، «حسنى‌ و مرغ طلا، خانه‌ى‌ هنر» و «بزک سر به هوا» را نام برد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط