سه‌شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۵
عرضه 5 هزار عنوان کتاب در نمایشگاه الوند

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان البرز استان قزوین از فعالیت نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی در شهر الوند خبر داد.-

سعید محمدخانی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)،‌ اظهار کرد: این نمایشگاه فروش کتاب با همکاری اداره نهاد کتابخانه‌های عمومی شهرستان البرز،‌ اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری این شهر برگزار شده است.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه پنج هزار عنوان کتاب از آثار 200 ناشر سراسر ایران عرضه شده‌اند و مراجعان می‌توانند از تخفیف 10 درصدی نمایشگاه بهره‌مند شوند. همچنین اعضای فعال کتابخانه‌های عمومی شهرستان البرز با بن‌های خرید کتاب که شامل 20 درصد تخفیف است، می‌توانند کتاب‌های مورد نظرشان را خریداری کنند.

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان البرز بیان کرد: این نمایشگاه از ابتدای ماه محرم امسال فعالیت خود را آغاز کرده است و تا 20 آذرماه ادامه دارد.

وی درباره استقبال از این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه در شهر الوند برپاست اما تمامی ساکنان شهرستان البرز می‌توانند از آن بهره‌مند شوند. استقبال از این نمایشگاه در سه روز نخست افتتاح آن به دلیل بارندگی مطلوب نبود اما با تبلیغاتی که در سطح این شهرستان انجام شده است، پیش‌بینی می‌شود این نمایشگاه در روزهای آینده با استقبال خوبی روبه‌رو باشد.

محمدخانی با بیان این‌که محل برگزاری نمایشگاه فروش کتاب را شهرداری به طور رایگان در اختیار این اداره قرار داده است، عنوان کرد: نمایشگاه فروش کتاب در شهر الوند، خیابان امام خمینی(ره)، بعد از چهار راه مسجد جامع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط