سه‌شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۸
برگزاری مسابقه نویسندگی ویژه دانشجویان در کردستان

اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی یک دوره مسابقه نویسندگی را ویژه دانشجویان برگزار می‌کند.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی کردستان، کار‌شناس فرهنگی این اداره کل با اعلام این خبر، گفت: این مسابقه همزمان با بیستمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با همکاری برخی دانشگاه‌های استان برگزار می‌شود.

محمد مخدومی با بیان این‌که موضوعات این مسابقه نویسندگی طبق بیانات مقام معظم رهبری و نامگذاری سال جاری با عنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی تعیین شده‌اند، افزود: نقش دانشجویان در تحقق اقتصاد مقاومتی و راه‌های گذر از اقتصاد وابسته به سمت اقتصاد پویا، از موضوعات این مسابقه نویسندگی است.

وی ادامه داد: تاکنون دانشگاه‌های کردستان، آزاد اسلامی سنندج و علوم پزشکی استان کردستان برای همکاری در برگزاری این مسابقه نویسندگی اعلام آمادگی کرده‌اند.

کار‌شناس فرهنگی اداره کل کتابخانه‌های عمومی کردستان عنوان کرد: خلاقیت در بیان مطالب، جذابیت متن، نثر روان، انسجام مطلب، بیان مطلب در قابل ارایه شده و جمع‌بندی و پایان مناسب، از معیارهای ارزیابی و انتخاب مقالات بر‌تر است.

مخدومی اضافه کرد: به برگزیدگان این مسابقه نویسندگی جوایز ارزنده‌ای از سوی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان اهدا می‌شود و همچنین مقالات بر‌تر به مرحله کشوری این مسابقه راه پیدا می‌کنند.

برنامه‌های بیستمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در سال جاری از ۲۰ آبان آغاز می‌شود و تا 27 همین ماه ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط