شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۱
کتابخانه مرکزی ایلام تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از کتابخانه در حال ساخت استان ایلام، گفت: کتابخانه مرکزی شهر ایلام به عنوان یکی از طرح‌های «مهر ماندگار» تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از مرکز روابط عمومی، اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از اداره ارشاد استان ایلام، سیدمحمد حسینی جمعه (20 مرداد) در حاشیه بازدید از این طرح عمرانی فرهنگی اظهار کرد: اگر چه متولی ساخت و تکمیل این کتابخانه، وزارت راه و شهرسازی است اما وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پی‌گیری لازم برای بهره‌برداری سریع‌تر از این مکان فرهنگی را انجام خواهد داد. 

وی در ادامه سخنانش گفت: به همین منظور وسایل، تجهیزات و امکانات مورد نیاز کتابخانه خریداری و سعی می‌شود تا پایان امسال این طرح عمرانی تکمیل و راه‌اندازی شود. 

به گفته مهندس کرمی، معاون عمرانی استانداری ایلام، عملیات ساخت کتابخانه مرکزی ایلام سال 80 در زمینی به گستره پنج هزار و 700 متر مربع آغاز شده است. 

وی اظهار کرد: تاکنون 30 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت این مکان فرهنگی هزینه شده و برای تکمیل و پایان کار احداث آن به 20 میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز است. 

این کتابخانه مجهز به سرسراهای نمایش (آمفی‌تئاتر) و مطالعه، مخزن کتاب و فضای اداری است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط