یکشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۶
آثار شهيد آويني در فهرست پرفروش‌هاست

آثار شهيد مرتضي آويني در غرفه كانون فكر و انديشه در بخش «نماي نوين» بيستمين نمايشگاه بين‌المللي قرآن كريم عرضه شده‌اند. پرفروش‌ترين كتاب‌هاي شهيد آويني در اين نمايشگاه مجموعه سه جلدي «آيينه جادو» و «حلزون‌هاي خانه به دوش»اند كه با تخفيف 25 درصد به مخاطبان عرضه مي‌شوند.-

روح‌الله باباخاني، غرفه‌دار كانون فكر و انديشه در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، اظهار كرد: اين كانون در كنار آثار تصويري و رسانه‌اي خود كتاب‌هاي پرفروش و قابل توجه بيست‌وپنجمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران را از انتشارات روايت فتح و مستندها و كتاب‌هاي شهيد آويني به اين نمايشگاه آورده است.

وي ادامه داد: كتاب‌هاي عرضه شده از انتشارات روايت فتح شامل دو مجموعه «نيمه پنهان ماه (به روايت همسر)» و «يادگاران» است كه از ميان آن‌ها كتاب‌های شهيد مصطفي احمدي روشن و سردار احمد متوسليان بيشترين فروش را داشته‌اند.

باباخاني افزود: کتاب‌های «آیینه جادو»، «گنجینه آسمانی»، «حلزون‌های خانه به دوش»، «نسیم حیات» و «رستاخیز جان» از جمله آثار شهید مرتضی آوینی‌اند که در این غرفه به علاقه‌مندان عرضه می‌شود.

وي ادامه داد: برخي از اين آثار با تخفيف 25 درصدي و برخي با تخفيف 15 درصد ارايه مي‌شوند. كتاب «خاطرات حاجي‌بخشي» از انتشارات عماد فردا نیز در کنار اين آثار به مخاطبان ارايه مي‌شوند.

بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تا 24 مرداد ماه با شعار «قرآن، فرهنگ بیداری» در مصلای بزرگ تهران برپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط