یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۸
كتاب «شرح اسم» بعد از انجام اصلاحات منتشر خواهد شد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره انتشار كتاب «شرح اسم» گفت: اين كتاب بعد از انجام اصلاحات، منتشر خواهد شد و قطعا مورد توجه جامعه نيز قرار خواهد گرفت.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، سید‌محمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه سومین همایش روابط عمومی‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به سوالي درباره انتشار كتاب «شرح اسم» گفت: معمولا كتاب‌هایي كه مربوط به امام (ره) يا رهبر معظم انقلاب باشند به موسسه تنظيم و نشر آثار امام(ره) يا موسسه‌اي كه مربوط به مقام معظم رهبري است ارسال مي‌شوند، درباره اين كتاب طبق اقداماتي كه صورت گرفت قرار بر آن شد كه ما مانع توزيع آن شويم تا آخرين اصلاحات روي آن صورت گيرد. بعد از انجام اين اصلاحات، اين كتاب در حد وسيع منتشر خواهد شد و قطعا مورد توجه جامعه نيز قرار خواهد گرفت.

حسيني افزود: در نمايشگاه امسال كتاب هم از اين كتاب به دليل آن‌كه با رهبر معظم انقلاب ارتباط دارد، استقبال خوبي به عمل آمد، اما با اين وجود براي توزيع مجدد اين كتاب بايد منتظر بود تا تاييد نهايي درباره آن صورت بگيرد.

دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب 24 اردیبهشت ماه، درباره كتاب «شرح اسم» اطلاعیه‌ای منتشر و اعلام کرد که ناشر این اثر متعهد به رفع اشكالات كتاب خواهد بود.

در این اطلاعیه آمده بود: «مؤسسه‌ پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی ضمن سپاس فراوان از نويسنده‌ متعهد و توانا و نیز ناشر كتاب «شرح اسم: زندگینامه‌ حضرت آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای ۱۳۵۷ – ۱۳۱۸» به اطلاع می‌رساند كتاب مذكور بر اساس بررسی‌های كارشناسانه‌ متعدد به دلیل وجود اغلاط مختلف تاریخی و غیر تاریخی موفق به دریافت مجوز نشر از این مؤسسه نگردید. طبعاً ناشر محترم متعهد به رفع اشكالات كتاب خواهد بود. امید است عموم نویسندگان و ناشران از طریق هماهنگی و ارتباط با این مؤسسه در اتقان و غنای اثر خود كوشا و موفق باشند؛ انشاءالله.»

کتاب «شرح اسم: زندگینامه آیت‌الله سید علی حسینی خامنه ای (1357-1318)» نوشته هدایت الله بهبودی،‌ همزمان با بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران توسط مؤسسه مطالعات و پژوهش‌هاي سياسي منتشر شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط