دوشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۰
نمايشگاه كتاب «امام خميني و بيداري اسلامي» در 7 كتابخانه

نمايشگاه كتاب «امام خميني و بيداري اسلامي» به مناسبت ايام ارتحال بنيانگذار انقلاب اسلامي ايران، امام خميني (ره) در هفت كتابخانه عمومي استان چهارمحال و بختياري برگزار مي‌شود.-

مديركل كتابخانه‌هاي عمومي استان چهار محال و بختياري در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، در اين باره اظهار كرد: اين نمايشگاه‌ها از هشتم تا 14 خرداد در هفت شهرستا‌ن‌ و كتابخانه‌هاي عمومي مراكز شهرستان‌هاي برگزار خواهند شد.

بهروز صادقي ادامه داد: با توجه به تحولات اخير منطقه خاورميانه و عمق نفوذ كلام امام خميني (ره) درباره بيداري اسلامي و مبارزه با ظلم حكام جور، اين نمايشگاه زمينه آشنايي مخاطبان با آثار امام (ره) را فراهم مي‌كند.

وي با اشاره به اهداف برگزاري اين نمايشگاه‌ها گفت: اين نمايشگاه‌ها با هدف حفظ ارزش‌ها و دستاوردهاي انقلاب اسلامي و ترويج آثار و انديشه‌هاي ناب بنيانگذار انقلاب اسلامي برگزار مي‌شوند.

صادقي اظهار كرد: در اين نمايشگاه‌ها، مجموعه‌اي از آثار و كتاب‌هاي امام خميني(ره) براي مطالعه علاقه‌مندان به نمايش گذاشته خواهند شد.

صادقي همچنين از برگزاري برنامه‌هاي شب شعر در اين ايام خبر داد و گفت: به مناسبت رحلت امام خميني (ره) در كانون‌هاي ادبي كتابخانه‌هاي عمومي، شب شعر و مسابقات كتابخواني برگزار مي‌شوند.

به گفته وي، برگزاري مسابقه خاطره‌نويسي ويژه زائرين حرم امام (ره) و ديدار با رهبر معظم انقلاب، از ديگر برنامه‌هاي كتابخانه هاي عمومي در سالگرد رحلت امام خميني (ره) محسوب مي‌شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط