یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۶
پنج كتاب در حوزه فرهنگ عامه به چاپ مي‌رسند

حميد سفيدگر شهانقي از انتشار پنج كتاب تازه در حوزه فرهنگ عامه خبر داد. «موسيقي‌ عاشيق‌هاي آذربايجان» و «نوازش‌هاي كودكان ايران» از جمله اين آثارند.-

سفيدگر در اين باره به خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا) گفت: «موسيقي عاشيق‌هاي آذربايجان» يك اثر پژوهشي است كه به همراه كتاب «نوازش‌هاي كودكان ايران» به زودي توسط انتشارات سوره مهر منتشر خواهند شد.

اين پژوهشگر فرهنگ عامه با اشاره به كتاب «نوازش‌هاي كودكان ايران» افزود: براي نخستين بار است كه در كشورمان كتابي با اين موضوع منتشر مي‌شود.

وي همچنين به انتشار كتاب «لالايي‌هاي كودكان اقوام ايراني» توسط انتشارات سوره مهر در آينده‌اي نزديك خبر داد و گفت: اين كتاب پيش از اين توسط انتشارات «قصيده» منتشر شده بود كه با اندكي تغيير قرار است توسط سوره مهر به چاپ برسد.

اين پژوهشگر فرهنگ عامه همچنين به انتشار دو كتاب در حوزه كودك اشاره كرد و افزود: «آهوي آسماني» مجموعه‌‌اي از قصه‌هاي بين‌المللي كودكانه است كه به همراه كتابي با عنوان «خورشيد خانوم تنبل» از سوي انتشارات نسل نو انديش منتشر مي‌شود.

از اين پژوهشگر فرهنگ عامه تاكنون كتاب‌هايي از جمله «مجموعه لالايي‌هاي كودكان ايران»، «دنياي شهريار (شرحي در زندگي و آثار استاد شهريار)»، «ترانه‌هاي كار در آذربايجان» و «جشن شب يلدا» منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها