چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۰
«محراب قلم» 102 کتاب چاپ نخست به نمایشگاه می‌آورد

انتشارات «محراب قلم» با 102 کتاب چاپ نخست برای مخاطبان گروه کودک و نوجوان در نمایشگاه کتاب تهران حضور می‌یابد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، مدیر تولید انتشارات محراب قلم درباره این کتاب‌ها توضیح داد: انتشارات محراب قلم در سال گذشته بیش از 200 عنوان کتاب نیز تجدید چاپ کرده است که این آثار نیز در بیست و پنجمین نمایشگاه‌ بین‌المللی کتاب تهران عرضه می‌‌شوند. این تعداد کتاب چاپ نخست و تجدید چاپی به آن معناست که محراب قلم  هر روز کاری سال 1390 یک کتاب منتشر کرده است.

مریم حافظی درباره آثار چاپ نخست این انتشارات گفت: در میان 102 عنوان کتاب چاپ نخست که محراب قلم در نمایشگاه عرضه می‌کند؛ 90 عنوان دایرة‌المعارف وجود دارد؛ 40 درصد از این دایرة‌المعارف‌ها تالیفی و 60 درصد آثار ترجمه شده به زبان فارسی هستند.

وی پیش‌بینی کرد چند عنوان از کتاب‌ها و دایرة‌المعارف‌های این انتشارات با استقبال بیشتری روبرو شود. حافظی این آثار را چنین معرفی کرد: به نظر می‌رسد «دایرة‌المعارف جدید مدرسه» با موضوعاتی همچون علوم تجربی و علوم انسانی، شش جلد کتاب از مجموعه «قصه‌ ما همین بود» اثر «محمد میرکیانی»، «فرهنگ علوم تجربی مدرسه»، «دایرة‌المعارف خردسالان» و «دایرة‌المعارف شغل‌ها» از جمله آثار پرطرفدار ما در نمایشگاه باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها