چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۳
برگزاري مسابقه كتابخواني از خطبه حضرت زهرا(س)

اداره كل كتابخانه هاي عمومي استان قم همزمان با ايام فاطميه، مسابقه كتابخواني خطبه حضرت زهرا(س) را با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی در قم در دست اجرا دارد.-

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم، احمد آراسته‌فرد، کارشناس فرهنگی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم با اعلام این خبر گفت: در اين مسابقه کتابخوانی كه در سطح کتابخانه‌های استان آغاز شده است، 10 سوال سه گزینه‌ای برگرفته از خطبه حضرت زهرا(س) در مسجد مدینه طراحي شده است و شرکت‌کنندگان می‌توانند با مطالعه این خطبه، به سوالات این مسابقه پاسخ دهند.

کارشناس فرهنگی اداره کل گفت: مهلت شرکت در مسابقه تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری است و در پایان، به برگزیدگان جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.

آراسته‌فرد درباره نحوه دسترسی به سوالات مسابقه اظهار كرد: برگه‌های سوالات و پاسخنامه اين مسابقه در کتابخانه‌های عمومی استان در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد. همچنين امکان دسترسی به فایل خطبه حضرت زهرا(س) و سوالات مسابقه از طریق تارنماي اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم به نشانی اينترنتي www.qompl.ir وجود دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط