چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۰
«اگر مي‌خواهيد...!؟» به بازار كتاب مي‌آيد

انتشارات دليل ما به زودي كتابي را با عنوان «اگر مي‌خواهيد...!؟» روانه بازار خواهد كرد. مطالب اين كتاب برگرفته از عبارات قرآن و نهج‌البلاغه در راستاي رسيدن انسان‌ها به خواسته‌ها و دعاهاي آن‌‌هاست.-

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا) به نقل از روابط عمومي انتشارات دليل ما، اين كتاب شامل بياناتي از كلام نوراني قرآن كريم و كلام آسماني امام علي(ع) در نهج‌البلاغه است كه انسان‌ها را به سمت و سوي كمال و سعادت راهنمايي كرده‌اند.
 
عبارت‌هاي كتاب با جمله «اگر مي‌خواهيد...» آغاز مي‌شود و برگرداني از عبارات قرآن و نهج‌البلاغه در راه رسيدن به خواسته‌ها و دعاهاي انسان‌هاست، زيرا رسيدن به اهداف بايد منطبق بر قانونمندي كائنات يعني سنت‌هاي الهي باشد.
 
در تمامي عبارت‌هاي كتاب «اگر مي‌خواهيد...؟!» مسايلي مطرح مي‌شوند كه هر انساني در زندگي روزمره مادي و معنوي با آن مواجه است و تا اين خواسته‌ها با قانون هستي هماهنگ نباشد، دستيابي به آن‌ها ممكن نيست. اين كتاب حاوي دستورات خداوند در راه سعادت انسان‌هاست. 

انتشارات دليل ما به زودي چاپ نخست كتاب «اگر مي‌خواهيد...؟!» نوشته محمدرضا هورفر را در قطع رقعي، 116 صفحه و به بهاي 19000 ریال روانه بازار نشر خواهد كرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط