دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۱
مهندسان ساختمان صاحب كتاب جامع استاندارد مي‌شوند

نخستين كتاب جامع هوشمند واحدهاي داراي نشان ملي استاندارد در گروه تخصصي ابنيه و ساختمان، (5 اسفند ماه) رونمايي خواهد شد.-

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از ستاد خبري دبيرخانه كتاب استاندارد ملي ابنيه و ساختمان ايران، دبيرخانه دايمي كتاب استاندارد ملي ابنيه و ساختمان ايران اعلام كرد، طبق توافق به عمل آمده ميان سازمان ملي استاندارد ايران، شوراي مركزي سازمان نظام مهندسي ساختمان و وزارت راه و شهرسازي، روز پنجم اسفندماه، نخستين كتاب جامع هوشمند واحدهاي داراي نشان ملي استاندارد در گروه تخصصي ابنيه و ساختمان، رونمايي خواهد شد.
 
و به تدريج اين كتاب جامع در اختيار كليه مهندسان عضو سازمان‌هاي نظام مهندسي و نظام كارداني ساختمان، شركت‌هاي پيمانكار و انبوه‌ساز ابنيه و ساختمان قرار مي‌گيرد.

اين كتاب، اثري كاربردي بوده و به صورت يك دانشنامه جامع در اختيار كليه طراحان، سازندگان و ناظران ساختماني خواهد بود كه از طريق وب سايت ويژه قابل به روز شدن است و در آن ضمن آشنايي با مقررات ملي ساختمان و استانداردهاي ملي مصالح، لوازم و تجهيزات ابنيه و ساختمان، با واحدهاي توليدي استاندارد در سراسر كشور آشنا مي‌شوند.

اطلاعات بيشتر در اين زمينه در وب سايت دبيرخانه دايمي اين كتاب به نشاني www.ketabestandard.com در اختيار مهندسان قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها