سه‌شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۹
سیزدهمین جشنواره‌ی قرآنی کودک و نوجوان برگزار شد

سیزدهمین جشنواره‌ي قرآنی کودک و نوجوان روزهای 16 و 17 بهمن ماه در شش رشته‌ي حفظ، ترتیل، قرائت، اذان، نقاشی و خوش‌نویسی در فرهنگ‌سرای فردوس و با استقبال نوجوانان منطقه‌ي 5 تهران برگزارشد.

ايبنا نوجوان: سیزدهمین جشنواره‌ي قرآنی کودک و نوجوان طی دو روز گذشته با حضور قاریان و مؤذنان برتر کشور ـ محمدجواد دلفانی، سیدمحسن میرنظامی، علی سلمانی و علی گل صنملو در فرهنگ‌سرای فردوس برگزار شد. 

در این جشنواره‌ي قرآنی، 3 حافظ قرآن در مقطع پیش‌دبستانی، 4 حافظ قرآن در مقطع ابتدایی، 3 نفر در مقطع راهنمایی و 2 نفر در مقطع دبیرستان شرکت داشتند. 

فرم‌های ثبت‌نام این جشنواره از طریق مراکز فرهنگی هنری منطقه‌ي پنج و مساجد، پایگاه‌های بسیج، دارالقرآن‌های منطقه‌ي 5 در اختیار شرکت‌کنندگان قرار داده شد و علاقه‌مندان با حضور در این مراکز و پس از تکمیل فرم‌های فراخوان در مرحله‌ي مقدماتی این جشنواره شرکت کردند. 

مسابقه‌ي حضوری این جشنواره روز 16 بهمن ماه ویژه‌ي دختران و 17 بهمن ویژه‌ي پسران برگزار شد و تمام آثار ارسالی در رشته‌های غیرحضوری توسط اعضای کارگروه بخش مقدماتی جشنواره و دبیرخانه‌ي آن در خانه‌ي فرهنگ باصفا با در نظر گرفتن به تفکیک جنسیت و مقاطع تحصیلی داوری می‌شوند. 

ثبت‌نام در رشته‌های غیرحضوری جشنواره‌ي قرآنی هم‌چنان ادامه دارد و نوجوانان علاقه‌مندان به این رشته می‌توانند به مراکز فرهنگی هنری منطقه‌ي 5 مراجعه كنند. 

مرحله‌ي نهایی این جشنواره 3و 4 اسفندماه و آيين پاياني آن 18 اسفند در فرهنگ‌سرای قرآن برگزار می‌شود. مراسم اعلام نتایح داوری نخستین مرحله‌ي مقدماتی روز 16 بهمن‌ماه ویژه‌ي دختران و 17 بهمن‌ماه ویژه‌ي پسران در ساعت 14 برگزار می‌شود. 

منبع خبر: روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه ي 5 و فرهنگ‌سرای فردوس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها