سه‌شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۶

تازه ترین رمان «آندرآ ماریا شنکل» جنایی نویس شناخته شده آلمانی با عنوان «فینستاو» در تاریخ 9 مارس (19 اسفند) در انتشارات هوفمان و کمپ منتشر می شود.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از خبرگزاری آلمان ، این نویسنده پیشتر کتاب های خود را در انتشارات ناتیلوس منتشر می کرد اما سال گذشته این انتشارات را ترک گفت. آنگونه که انتشارات هوفمان و کمپ اعلام کرده ، «شنکل» در این رمان که در 160 صفحه و به قیمت تقریبی 17 یورو منتشر می شود به ماجرای یک جنایت تاریخی می پردازد.«افرا» قربانی قتل که در عین حال شخصیت اصلی این رمان نیز هست یک زن باردار است که در سال 1944 به خانه پدری اش در یک دهکده در جنگل بایرن بازمی گردد. 

«آندرآ ماریا شنکل» که متولد 21 مارس 1962 است در سال 2006 با نخستین رمان جنایی اش با عنوان «تانود» موفق شد یک رمان موفق را به رشته تحریر درآورد که هفته ها در لیست پرفروش ترین رمان ها پیشتاز بود و سپس جایزه جنایی سال 2007 آلمان ، جایزه «فریدریش گلاوسر» در بخش اولین رمان ، جایزه کورینه 2007 و جایزه مارتین بک 2008 را برای او به ارمغان آورد. 

رمان «تانود» به 20 زبان ترجمه شد و دستمایه اقتباس سینمایی نیز قرار گرفت. اما این پایان موفقیت این بانوی جنایی نویس نبود و رمان دومش با نام «یخ سرد» منتشر شده به سال 2007 نیز موفق به کسب جایزه جنایی آلمان شد. آخرین رمان او با نام «پناهگاه» در سال 2009 منتشر و روانه بازار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها