دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۱
«تكه‌ی گم‌شده»‌ نويسنده‌ی 11 ساله منتشر می‌شود

«اشا سروشپور»، نويسنده‌ي 11 ساله‌‌ي زرتشتي قرار است با داستان «تكه‌ي گم‌شده»، حسابي مشهور شود؛ چون به‌زودي انتشارات بين‌المللي «شباويز» اين داستان را در قالب كتاب منتشر مي‌كند.

ايبنا نوجوان: اشا سروشپور كه در كلاس اول راهنمايي درس مي‌خواند، كتاب «تكه‌ي گم‌شده» را با خلق دو شخصيت خيالي به نام‌هاي «خانم پيتزا» و «آقاي سوسيس» نوشته است. اين كتاب به‌زودي از سوي انتشارات «شباويز» منتشر مي‌شود.

كوروش وفاداري، مربي «اشا سروشپور» مي‌گويد: در كلاس‌هاي هنر مدرسه‌ي رستم‌آباديان به آموزش اصول داستان‌نويسي مي‌پرداختيم. اين كلاس‌ها چند ماه به درازا كشيد و من به دانش‌آموزان پيشنهاد دادم كه كتابي بنويسند. كتاب سروشپور در ميان نوشته‌هايي كه به دستم رسيد، داستان بهتري داشت و از همين رو به فكر چاپ آن افتاديم.

وي مي‌افزايد: در ايران، نويسندگاني كه بتوانند با وجود اين سن و سال، به اين خوبي داستان را پرورش بدهند، كم پيدا مي‌شوند و خوب است كه به آن‌ها بها بدهيم. من در يكي از نشست‌هاي خانه‌‌ي فرهنگ‌ و هنر، پيش‌نويس اين كتاب را براي گروهي از نويسندگان خواندم كه آن‌ها نيز كار «اشا» را تحسين كردند. 

از آنجا كه «شباويز»، انتشاراتي بين‌المللي است و در دانمارك نيز شعبه دارد، مطمئناً اين كتاب، نام اين نويسنده‌ي نوجوان را پرآوازه خواهد كرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها