دوشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۱
5 کتاب جدید به جمع پرفروش های آمریکا راه يافتند

این هفته جدول کتاب های پرفروش آمریکا میزبان 5 کتاب جدید شد و سایر کتاب های مطرح نیز در رده های مختلف این فهرست جابه جا شدند.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از نیویورک تایمز، در هفته ای که گذشت «الیزابت جورج» به صدرنشینی «جیمز پترسون» خاتمه داد و با کتاب تازه وارد «اعتقاد به دروغ» بر سکوی نخست ایستاد. در این کتاب ماجرای کارآگاهی به نام «توماس لینلی» نقل می شود که با پیگیری ماجرای قتلي، اسرار خانواده‌اي بسیار ثروتمند را فاش می کند و... 

به این ترتیب «جیمز پترسون» در مکان دوم این فهرست جای گرفت. این نویسنده پرمخاطب با همکاری «ماکسین پائترو» یکی دیگر از آثارش را با عنوان «محرمانه: نخستین مظنون» در اختیار مخاطبانش قرار داده که بسیار هم مورد توجه قرار گرفته است. پیکر بی جان یک زن در خانه اش پیدا می شود و حالا «جک مورگان» دریانورد پیشکسوت و ربیس یک آژانس تحقیقاتی متهم به قتل می شود که البته کمی عجیب است و..

«جنازه گیدون» اثر «داگلاس پترسون» نیز در بدو ورود به این جدول، سومین کتاب هفته شد.«گیدون کرو» می خواهد از یک حمله تروریستی به یکی از شهرهای آمریکا جلوگیری کند و در این راه اتفاقات جالبی می افتد. 

بعد از گذشت سال ها هنوز هم موضوع جنگ ستارگان چه در قالب فیلم و چه در قالب کتاب،قلب آمریکایی ها و البته بسیاری از مردم جهان را تسخیر می کند. شاهد این ادعا هم کتاب «جنگ ستارگان: دارت پلاگیز» نوشته «جیمز لوسنو» است که در بدو ورود چهارمین کتاب برتر و پرفروش هفته شد. این اثر نیز یکی دیگر از مجموعه کتاب های جنگ ستارگان است و قهرمان و پادشاه تاریکی شهر سیت باز هم در این رمان خوش می درخشد.

به نظر می رسد «جین آستن» هنوز هم به طور ویژه ای در قلب مردم آمریکا جای دارد زیرا «غرور و تعصب» البته در ژانر وحشت هم توانسته محبوب آن‌ها شود. «مرگ سراغ پمبرلي مي‌آيد» پس از 6 هفته حضور در میان کتاب های پرفروش این بار از جایگاه سوم هفته گذشته به جایگاه پنجم نقل مکان کرد. «پي.دي.جيمز» در این کتاب در واقع «غرور و تعصب» جين آستن را در ژانر وحشت خلق كرده ولي اين بار زندگي اليزابت و دارسي پس از 6 سال آرامش با يك‌قتل به دردسر مي‌افتد.

«استفن كينگ» هم در دهمین هفته حضور در میان نویسندگان پرفروش بر پله ششم ایستاد در حالی که در هفته گذشته عنوان چهارمین جایگاه را ازآن خود کرده بود. نويسنده در رمان «11/22/63»، خواننده را به سفری باورنکردنی مي برد كه در آن مي توان دنیا و حوادث مربوط به آن را تغییر داد. یک معلم انگلیسی با هدف متوقف کردن «لی هاروی اسوالد» از ترور «جان اف کندی» به سال 1958 باز می‌گردد ولی باید ابتدا مطمئن شود اسوالد گناهکار است و...

حالا دیگر 74 هفته است که «استیگ لارسن» نویسنده یکه تاز جدول کتاب های پرفروش آمریکاست. جایگاه «دختري كه به لانه زنبور لگد زد» نسبت به هفته گذشته هیچ تغییری نکرد و باز هم هفتم شد.اين كتاب ماجراي يك هكر سوئدي و يك روزنامه نگار را نقل مي كند.

«ساحل مسین» نوشته «جین آن کرنتز» کتابی تازه وارد است که هشتمین جایگاه جدول را ازآن خود کرد.در این کتاب ماجرای «ایمی رادول» نقل می شود که به دلیل استعداد ویژه اش می تواند رمزها و کدهای موجود در کتاب های اسرار آمیز قدیمی را بگشاید و همین قابلیت،باعث می شود گروهی از وی اخاذی کنند. 

«نفرت» نوشته «کرسلی کول» هم نهمین کتاب هفته شد. این کتاب هم از دیگر تازه واردهای این فهرست و درباره یک خون آشام است. این خون آشام زنی را برای قربانی شدن انتخاب می کند ولی عاشق او می شود و هرگز نمی تواند او را قربانی کند.همین مساله او را در بین سایر خون آشامان انگشت نما می کند و مشکلات فراوانی برایش ایجاد می شود.

«اقامه‌‌كنندگان دعوی» نوشته«جان گریشام» نیز پس از 12 هفته،دهمین کتاب هفته شد. در این کتاب ماجرای 2 کارآگاه برجسته خصوصی نقل می‌ شود که 20 سال با یکدیگر همکاری دارند و حالا در مرحله بازنشستگی با ورود «دیوید زینک»، کارآگاهی جوان اما سرخورده به این تیم،تصمیم می‌گیرند پرونده‌ای را پیگیری کنند که ثروتمندشان کند. شرکت «واریک» داروی کاهش دهنده وزن و کلسترول تولید می‌کند و این تیم تلاش دارد دست این شرکت را در کلاهبرداری رو کند و...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها