چهارشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۱
آثار برتر جشنواره شهيد غني‌پور را نقد كنيد

فيروز زنوزي جلالي، داستان‌نويس معتقد است: اگر جشنواره شهيد غني‌پور فقط به برگزاری مراسم در یک روز خاص از سال بسنده نکند و بتواند آثار برگزیده را بعد از انتخاب، در جلساتی با حضور کارشناسان نقد و بررسی و تحلیل کند، به رشد و پیشرفت ادبیات کشور کمک خواهد كرد.-

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا) به نقل از ستاد خبری یازدهمین جشنواره شهید حبیب غنی‌پور، فيروز زنوزي جلالي تاكيد كرد: وقتی نام شخصیتی بر روی جشنواره‌ای قرار می‌گیرد، بهتر است كه تمامی انتخاب‌ها و معیارهای جشنواره متناسب با شخصیت، افکار و منش آن شخص باشد.

وی ادامه داد: در جشنواره شهید غنی‌پور هم باید این موضوع کاملا رعایت شود. همچنین داوران باید در برابر انتخاب‌های خود پاسخگو باشند و بتوانند دلیل انتخاب خود و میزان هماهنگی اثر با نام و طرز فکر و شخصیت شهید غنی‌پور را توضیح دهند.‏

اين داستان‌نويس پيشكسوت، یکی از دلایل موفقیت شورای نویسندگان مسجد جوادالائمه (ع) را تداوم و استمرار فعاليت آن دانست و گفت: اين شورا توانست نویسندگان زیادی را به جامعه ادبی کشور معرفی کند.

زنوزي جلالي در پايان تصریح کرد: اگر جشنواره شهيد غني‌پور فقط به برگزاری مراسم در یک روز خاص از سال بسنده نکند و بتواند آثار برگزیده را بعد از انتخاب، در جلساتی با حضور کارشناسان نقد و بررسی و تحلیل کند، به رشد و پیشرفت ادبیات کشور کمک خواهد كرد. 

آيين اختتاميه يازدهمين جشنواره كتاب سال شهيد حبيب غني‌پور، اسفند ماه امسال برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها