سه‌شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۶
«ماهی راهنما» به درياي كتابفروشي‌ها مي‌رسد

ناهيد جلاليان‌فرد، تصويرگر كتاب‌هاي كودك و نوجوان دو كتاب «ماهی راهنما» و «مریم شفا گرفت» را تصويرگري كرد و براي چاپ به ناشر سپرد.-

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، ناهيد جلاليان‌فرد تصويرگري دو كتاب كودك را به پايان رسانده و اين آثار را براي چاپ به ناشر تحويل داده است.

اين تصويرگر كتاب‌هاي كودكان درباره آثار جديد خود توضيح داد: «ماهی راهنما» درباره‌ یک ماهی پولک طلايي است که دوست دارد برای خدا کاری انجام دهد.

تصويرگر كتاب «لباس جديد آقاي شب» ادامه داد: اين ماهي با يكي از فرشتگان خدا در اين‌باره صحبت مي‌كند و فرشته از طرف خداوند به او ماموريتي محول مي‌كند؛ ماموريت ماهي اين است كه خود را در تور ماهي‌گيري یکي از پیامبران خدا به نام موسی(ع) بیندازد و با او مسیری را طی کند. ماهي بايد موسي(ع) را به منزل خضر پیامبر برساند. در اين ماموريت حوادث جالبی اتفاق مي‌افتد.

جلاليان‌فرد درباره شيوه كار خود در كتاب «ماهي راهنما» توضيح داد: تکنیک این اثر دیجیتال است و توسط انتشارات عروج اندیشه چاپ منتشر مي‌شود. 

«مریم شفا گرفت» اثر ديگر اين تصويرگر است. او درباره داستان اين كتاب گفت: دختری به نام نازنین با مادرش به حرم امام رضا(ع) می‌رود و در آنجا سرگرم بازی با یک کبوتر می‌شود و مادرش را گم می کند. در طول اين مدت نازنين با دختري به نام مریم آشنا مي‌شود. مريم بیمار است و به همراه مادرش به حرم آمده تا شفا بگيرد.

اين تصويرگر كتاب‌هاي كودك درباره شيوه كار خود در كتاب «مریم شفا گرفت» اظهار كرد: ‌تکنیک اثر اکرلیک است و اين كتاب توسط انتشارت بنیاد و پژوهش‌های اسلامی چاپ می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها