یکشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۰
زمانبندي نشست‌هاي نمايشگاه چاپ تهران مشخص شد

سيزده نشست و كارگاه تخصصي در حاشيه هجدهمين نمايشگاه بين‌المللي چاپ و بسته‌بندي تهران برگزار مي‌شود. اين كارگاه‌ها موضوعاتي مانند مركب‌هاي هوشمند، مديريت آلودگي‌هاي زيست محيطي در فرايند چاپ،‌ پژوهش و نقش اطلاع‌رساني در چاپ، خلاقيت و كارآفريني را شامل مي‌شود.-

مدير دوره‌‌هاي آموزشي هجدهمين نمايشگاه بين‌المللي چاپ و بسته‌بندي تهران به خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، گفت: اين دوره‌هاي آموزشي با همكاري پژوهشگاه علوم و فناوري رنگ، اتحاديه چاپخانه‌داران تهران،‌ اتحاديه ليتوگراف، كليشه،‌مهر و پلاك، چاپ اسكرين و اتحاديه صحافان برپا خواهد شد.

عليرضا سوري افزود: اين نمايشگاه در نخستين روز برگزاري خود (دوشنبه 28 آذر ماه) ميزبان دو كارگاه با موضوع «مباني كنترل كيفيت چاپ ديجيتال و رنگ‌سنجي و پردازش تصوير» از ساعت 13/30 تا 14/15 و «مركب‌هاي هوشمند به وسيله چاپگرهاي جوهر افشان»‌ از ساعت 14/30 تا 15/15 است.

وي با بيان اين‌كه چهار نشست در روز سه‌شنبه 29 آذر برگزار مي‌شود، اظهار كرد: از ساعت 10 تا 10/45 نشست «خلاقيت و كارآفريني»، ساعت 11 تا 11/45 «پژوهش و نقش اطلاع‌رساني»، از ساعت 13/30 تا 14/15 «شيمي و تكنولوژي مركب‌هاي چاپ پخت‌ شونده» و از ساعت 14/30 تا 15/15 «فرمولاسيون و عيب‌يابي مركب‌هاي چاپ افست» برگزار مي‌شود.

سوري تصريح كرد: در سومين روز برپايي نمايشگاه نيز چهار نشست پيش‌بيني شده كه با عنوان‌هاي «چاپ و صنعت»، «بسته‌بندي‌هاي زيست تخريب‌پذير»،‌ «شيمي و كارگاه رزين و افزودني‌هاي مصرفي و مركب‌هاي چاپ»‌ و «مديريت آلودگي‌هاي زيست محيطي» برگزار مي‌شود.

به گفته وي، روز پنج‌شنبه اول دي ماه نيز به عنوان آخرين روز برپايي نمايشگاه سه نشست «مباني مديريت عملي رنگ در چاپ 1»، «مباني مديريت عملي رنگ در چاپ 2»‌ و «مباني كاغذ و اثرات آن در فرايند چاپ» برگزار مي‌شود.

هجدهمين نمايشگاه بين‌المللي چاپ و بسته‌بندي تهران از 28 آذر تا اول دي ماه در محل دايمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي تهران برگزار مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها