یکشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۶
دوازدهمين نمايشگاه كتاب استان کهگیلویه و بویراحمد برپا مي‌شود

امين كمالوند، مديركل اداره ارشاد کهگیلویه و بویراحمد از برگزاري نمايشگاه كتاب اين استان خبر داد و گفت: هزار و 200 متر به فضاي نمايشگاه اضافه شده است و اين دوره با حضور ناشران فعال در فضايي به‌وسعت سه هزار متر برگزار مي‌شود.-

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، كمالوند، با اشاره به فضاي افزوده شده ادامه داد: 50 غرفه در اين فضاي اضافه شده جاي مي‌گيرد و پيش‌بيني مي‌شود اين نمايشگاه با 160 غرفه كار خود را آغاز كند.

وي گفت: به دليل دانشگاهي بودن استان کهگیلویه و بویراحمد، به‌ويژه جوانان اين استان و تقاضاي بالاي كتاب در استان، مذاكراتي با بهمن دري، معاون امور فرهنگي وزير ارشاد داشته‌ايم و مقرر شده است كه با توجه به افزايش فضا، ناشران فعال كشور در اين نمايشگاه شركت كنند.

مديركل اداره ارشاد کهگیلویه و بویراحمد، به برنامه‌هاي جنبي نمايشگاه هم اشاره كرد و گفت: ايستگاه‌هاي نقاشي كودكان، غرفه فرهنگ شهرستان‌ها، غرفه راديو فرهنگ، تئاتر خياباني و اردوهاي دانش‌آموزي از برنامه‌هاي جنبي اين نمايشگاه به شمار مي‌رود.

كمالوند اضافه كرد: دوازدهمين نمايشگاه كتاب استان کهگیلویه و بویراحمد، از شش تا دوازده دي در مصلي امام (ره) شهرستان ياسوج برگزار خواهد شد و ساعت‌هاي بازديد از آن، 9 صبح تا 12 ظهر و 15 عصر تا 9 شب خواهد بود كه پيش‌بيني شده است براساس تقاضاي مردم، يك ساعت به زمان بازديد در شب اضافه شود.

پيش از اين كرم‌الله محمدپور، معاون فرهنگي و مطبوعاتي اداره كل ارشاد کهگیلویه و بویراحمد، اعلام كرده بود كه در این نمایشگاه بیش از 50 هزار عنوان و افزون بر 350 هزار جلد کتاب در بخش‌های دانشگاهی، کمک آموزشی، حوزوی و دینی، تخصصی، عمومی، ادبی، تاریخی، کودک و غیره عرضه خواهد شد كه به گفته كمالوند آمار دقيق‌تر، در روزهاي آينده اعلام مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها