یکشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۰ - ۰۹:۲۵
ارتباط توسعه و آموزش بررسي مي‌شود

نشست «توسعه و آموزش پژوهش‌محور» سه‌شنبه، 29 آذر، در سراي اهل قلم خانه كتاب برگزار مي‌شود. در اين نشست، تاثير صنعت و فناوري بر پژوهش‌محور شدن آموزش بررسي مي‌شود.-

مهناز اسماعيلي، عضو انجمن جامعه‌شناسي وزارت آموزش و پرورش و هماهنگ‌كننده نشست‌هاي اين انجمن، در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، در اين باره عنوان كرد: اين انجمن بيش از يك سال است كه هر ماه يك نشست را با موضوع تاثير توسعه بر آموزش و پرورش برگزار مي‌كند.

وي افزود: نشستي كه اين هفته در سراي اهل قلم برگزار مي‌شود، به تاثير توسعه بر آموزش پژوهش‌محور اختصاص دارد كه با سخنراني دكتر نعمت‌الله متين، عضو پژوهشكده مطالعات آموزش و پرورش، برگزار خواهد شد.

اسماعيلي ادامه داد: دكتر متين در سخنراني‌اش به اين موضوع مي‌پردازد كه چگونه مي‌توان از توسعه و فناوري دنياي امروز براي كمك به آموزش پژوهش‌محور استفاده كرد. 

وي دبيران، استادان و دانشجويان علوم اجتماعي را از جمله مهم‌ترين مخاطبان نشست‌هاي انجمن جامعه‌شناسي وزارت آموزش و پرورش دانست و گفت: محتواي اين نشست‌ها در خبرنامه‌ها و همچنين كتابي كه در آينده‌اي نزديك به طبع مي‌رسد، منتشر مي‌شوند.

نشست «توسعه و آموزش پژوهش‌محور» عصر روز سه‌شنبه، 29 آذر، ساعت 30/15 تا 30/17 در سراي دايمي اهل قلم «خانه كتاب» به نشاني خيابان انقلاب، خيابان فلسطين جنوبي، كوچه خواجه‌نصير، شماره 2 برگزار مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط