دوشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۰
بهترین‌ كتاب‌های حوزه‌ی رايانه معرفی می‌شوند

داوران نهمین جشنواره‌ي کتاب‏های آموزشی رشد در گروه رايانه، از میان 81 کتاب رسیده به این جشنواره، چهار کتاب را برای کسب جایزه‌ي این دوره از جشنواره نامزد کردند.

ايبنا نوجوان: افشین اکبری، نیلوفر بزرگ‏نیا و محمدرضا شکرریز، داوران گروه رايانه در نهمین جشنواره‌ي کتاب‌های آموزشی رشد هستند.

اين گروه داوري 81 اثر رسیده به دبیرخانه‌ي جشنواره با موضوع رايانه را ارزیابی و بررسی كرده‌اند که از این تعداد، چهار کتاب نامزد دریافت جایزه‌ي این دوره از جشنواره شده‌اند. 

کتاب «Adobe Photoshop CS5» تألیف محمداسماعیل هدی از انتشارات «پندار پارس- مانلی»، «آفیس 2007 ساده و واضح» تألیف جری جویس و ماریان مون، با ترجمه‌ي محمود دیانی و علی‌رضا زارع‌پور از انتشارات نص، «آموزش تصویری گام به گام اینترنت 2010» تألیف امید باوی و محمدحسن حسینی از انتشارات عابد و مهرگان قلم و «مرجع کامل A+2009» تألیف احمد کبیری از انتشارات «پندار پارس - مانلی»، برای دریافت جایزه‌ي گروه رايانه این دوره از جشنواره معرفی شدند. 

اين دوره از جشنواره با رويكرد دوره‌ي آموزش متوسطه‌ي نظري، فني‌ و حرفه‌اي و كاردانش و در دو بخش «انتخاب، معرفي و تقدير از برگزيدگان» و «فعاليت‌هاي جنبي» برگزار مي‌شود.
 
نهمين جشنواره‌ي كتاب‌هاي آموزشي رشد توسط دفتر انتشارات كمك‌آموزشي وزارت آموزش و پرورش آذر ماه امسال با معرفي برترين‌ها در تهران برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها