شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۲
معرفی «بچه‌ها» در نمايشگاه كتاب ياد يار مهربان

مجله‌ي «همشهري بچه‌ها» از گروه مجلات همشهري است براي كودكان و نوجوانان در اول و پانزدهم هر ماه منتشر مي‌شود. اين مجله در نهمين نمايشگاه «ياد يار مهربان» به ديدار نوجوانان آمده است.

ايبنا نوجوان: مجله‌ي «همشهري بچه‌ها» براي معرفي خود به كتاب‌خانه‌هاي عمومي و كتاب‌خانه‌هاي مدارس به نمايشگاه «ياد يار مهربان» آمده است. تا كنون سه شماره از دوره‌ي جديد اين مجله منتشر شده است.

اين مجله ويژه‌ي كودكان و نوجوانان هشت تا 15 ساله است در هر شماره، ضميمه‌اي براي پدر و مادرها دارد تا آن‌ها نيز با خواسته‌ها و نيازهاي فرزندان نوجوان خود بيش‌تر آشنا شوند.

دوره‌ي قبلي اين مجله با نام «قند و عسل» منتشر مي‌شد و تنها براي كودكان و نوجوانان بود. سردبيران مجله‌ي «بچه‌ها» حامد سليماني و مرجان فولادوند ـ از نويسندگان شناخته شده در حوزه‌ي كودك و نوجوان ـ هستند.

در اين مجله شعرها و داستان‌هايي از برخي از نويسندگان كودك و نوجوان مانند جعفر ابراهيمي، عباس قديرمحسني، كبري بابايي، داوود اميريان، كيومرث فارسي و سوسن طاقديس منتشر مي‌شود.

هم‌چنين داستان‌هايي كه خود كودكان و نوجوانان مي‌نويسند و براي اين مجله ارسال مي‌كنند نيز پس از بررسي توسط كارشناسان كه خود از نويسندگان حوزه‌ي كودك و نوحوان هستند، در مجله به نام خود بچه‌ها منتشر مي‌شود.

نهمين دوره‌ي نمايشگاه ياد يار مهربان با حضور ناشران كودك و نوجوان، تا 22 آبان‌ماه در بوستان گفت‌وگو برپاست و از ساعت 30/8 تا 16 پذيراي علاقه‌مندان به كتاب‌خواني است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها