شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۶
كتاب‌های نوجوانانه‌ی «پيام محراب»، ميهمان «ياد يار مهربان» شدند

انتشارات «پيان محراب» با 53 عنوان كتاب كه بيش‌تر آن‌ها در حوزه‌ي كودك و نوجوان است به نمايشگاه «ياد يار مهربان» آمده است.

ايبنا نوجوان: مسوول غرفه‌ي انتشارات پيام محراب با اشاره به اين‌كه بيش‌تر كتاب‌هاي اين غرفه در حوزه‌ي نوجوانان است، گفت: در اين غرفه 53 عنوان كتاب ارايه كرده‌ايم..

او از ميان پرفروش‌هاي اين غرفه به «
داستان‌هاي شاهنامه» اشاره كرد و گفت: در اين مجموعه، تمام داستان‌هاي شاهنامه به زبان ساده براي نوجوانان بازنويسي شده‌اند و بازنويسي آن را رضا شيرازي بر عهده داشته است.

او از ديگر كتاب‌هاي پرفروش اين غرفه،
دايره‌المعارف چهار جلدي را نام برد و گفت: اين دايرةالمعارف در چهار جلد با عنوان‌هاي تاريخ، اطلس، حيوانات و ماشين‌ها منتشر شده است و در يك قاب ارايه مي‌شود.

مسوول غرفه‌ي انتشارات «پيام محراب» افزود: اين دايرةالمعارف از جمله‌ي به‌روزترين دايرةالمعارف‌هاي منتشر شده در حوزه‌ي كودك و نوجوان است زيرا اواخر سال 89 به‌روزرساني شده و اوايل سال 90 به چاپ رسيده است. اين دايرةالمعارف براي دانش‌آموزان دوره‌ي راهنمايي و دبيرستان مناسب است.

نهمين دوره‌ي نمايشگاه ياد يار مهربان با حضور ناشران كودك و نوجوان، تا 22 آبان‌ماه در بوستان گفت‌وگو برپاست و از ساعت 30/8 تا 16 پذيراي علاقه‌مندان به كتاب‌خواني است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها