چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۲
ابراهيموويچ، يوونتوس را تطهير كرد

زلاتان ابراهیموویچ، ستاره سوئدي تيم فوتبال ميلان ايتاليا، در کتابش از «لوچيانو موجي» در ماجراي «کالچوپولي» دفاع مي‌كند و تيم يوونتوس را از هرگونه تباني با داوران براي كسب پيروزي، مبرا مي‌داند.-

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا) از سايت ورزش به نقل از ترای‌بال، ستاره سوئدی تیم فوتبال میلان در کتاب خاطراتش با عنوان «من زلاتان ابراهیموویچ هستم» که بخشی از آن در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته، به زمان حضورش در زمان مدیریت لوچیانو موجی در یوونتوس و ماجرای کالچوپولی پرداخته است.

وی در کتابش نوشته است:«تمام مسايلی که در آن زمان گفته می‌شد، مزخرف بود. دست‌کم بیشتر آن‌ها این گونه بود. داوران به نفع ما سوت می‌زدند؟ نه این‌طور نبود. ما در زمین سخت مبارزه می‌کردیم و بدون کمک‌ گرفتن از داوران، تا سرحد شکستن ساق‌های پایمان تلاش می‌کردیم.»

وي در کتابش به مدیریت لوچیانو موجی در ماجرای کالچوپولی نیز اشاره کرده و نوشته است:«او شروع کرد به گریه ‌کردن. انگار که احساس دل‌درد شدیدی داشت. تا آن موقع این‌ اندازه او را ضعیف ندیده بودم و همیشه حس قدرت او مورد ستایشم بود اما در آن زمان حس ترحم من را برانگیخت.»

زلاتان در پایان به نخستين ملاقاتش با موجی اشاره کرده و در کتابش آورده است:«زمانی که نخستين بار او را ملاقات کردم، با کت ‌و شلواري بسیار شیک مقابلم قرار داشت و می‌شد کاملاً فهمید که این مرد چه شخص بزرگی است.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط