چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۰
تخفيف 10 درصدي و كارگاه كتاب‌خواني در فروشگاه مركزي شهر كتاب

فروشگاه مركزي شهر كتاب با 10 درصد تخفيف ويژه در فروش محصولات فرهنگي به استقبال هفته‌ي كتاب مي‌رود. هم‌چنين عصر امروز (18 آبان) نهمين كارگاه كتاب‌خواني كودك و نوجوان اين فروشگاه برگزار مي‌شود.

ايبنا نوجوان: فروشگاه مرکزی شهر کتاب که پیش از این در روز نوجوان، با تخفیف ویژه به استقبال از نوجوانان رفته بود، تمامي اجناس خود (کتاب، لوح فشرده، صنایع دستی، نوشت افزار و ...) را با ده درصد تخفیف در هفته‌ی کتاب به علاقه‌مندان عرضه مي‌كند.

برنامه‌هاي نوزدهمين دوره‌ي هفته‌ي كتاب جمهوري اسلامي ايران از ۲۲ تا ۲۹ آبان در سراسر كشور برگزار مي‌شود. علاقه‌مندان براي استفده از اين تخفيف می‌توانند در هفته‌ی کتاب، به فروشگاه مرکزی شهر کتاب مراجعه کنند.

همچنين فروشگاه مرکزی شهر کتاب نهمین جلسه‌ی کارگاه کتاب‌خوانی را برگزار می‌کند. این برنامه که با هدف رشد و پویایی ذهن کودکان و مشارکت مستمر در فعالیت‌های گروهی طراحی شده هم اکنون با رویکردی متفاوت با برگزاری جلسه‌ي نهم، ادامه می‌یابد. 

در اين كارگاه كتاب‌خواني، كتاب داستاني مناسب گروه سني كودكان و نوجوانان حاضر در اين نشست خوانده مي‌شود و پس از آن بچه‌ها داستاني با اين مضمون يا پايان جديدي براي قصه‌ي خوانده‌شده، مي‌نويسند.

این جلسه عصر امروز چهارشنبه ۱۸ آبان از ساعت ۱۷ در طبقه‌ي زیرین فروشگاه مرکزی شهر کتاب واقع در خیابان شریعتی بالا‌تر از خیابان خیابان مطهری نبش کوچه کلاته برگزار می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره‌ی ۸۸۴۰۸۲۸۸ تماس بگیرید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها