شنبه ۷ آبان ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۶
بزرگترین كتابخانه و مجتمع فرهنگی، هنری کانون غرب کشور احداث می‌شود

بزرگترین كتابخانه و مجتمع فرهنگی، هنری کانون پرورش کودکان و نوجوانان غرب کشور در استان کرمانشاه و از محل اعتبارات مصوب سفر اخیر مقام معظم رهبری به این استان احداث می‌شود.-

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران، به نقل از روابط عمومی کانون، مدیر کانون استان کرمانشاه از اختصاص يافتن مبلغ 25 میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر اخير حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب برای احداث این مجتمع خبر داد.

رضا موزونی افزود: استاندار کرمانشاه نیز نسبت به اختصاص مبلغی از محل اعتبارات استانی برای احداث این مجتمع قول مساعد داده است.

وي با بيان اين موضوع که در حال حاضر محل ساخت این مجتمع جانمایی نشده است، گفت: از شورای شهر و شهرداری کرمانشاه در خواست می‌کنیم زمین مناسبی برای احداث این مجتمع در مکانی به کانون اختصاص داده شود که جمعیت کودک و نوجوان، در آن منطقه قابل توجه باشد.

موزوني با اشاره به این که این مجتمع فرهنگی و هنری در غرب کشور بی نظیر است، افزود: این مجتمع دارای بزرگترین کتابخانه مرجع کودک و نوجوان خواهد بود و به یکی از خواسته‌های کودکان استان پاسخ مثبت خواهد داد.

مدیر کانون استان کرمانشاه ادامه داد: این کتابخانه به انواع کتاب‌هایی که در باره کودک و برای کودکان نوشته شده است مجهز خواهد شد و هنرمندان و محققان نیز می‌توانند از این آثار استفاده کنند.

وی همچنین سالن‌های مطالعه کودک و نوجوان و کارگاه‌های مختلف هنری را از دیگر بخش‌های این مجتمع عنوان کرد.

سال گذشته نیز مقام معظم رهبری در سفر به قم مبلغ 25 میلیارد ریال برای احداث مجتمع بزرگ بین‌المللی فرهنگی، مذهبی کانون اختصاص دادند که کار ساخت این مرکز به صورت رسمی از مهر ماه امسال آغاز شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها