شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۷
هشتمين جلد «بايسته‌هاي جهاد اقتصادي» از راه مي‌رسد

هشتمين جلد از مجموعه «بايسته‌هاي جهاد اقتصادي» كه به كوشش جمعي از پژوهشگران مركز پژوهش‌هاي اسلامي صدا و سيما درباره راهكارهاي اسلامي اين موضوع نوشته شده‌ است، تا پايان اين هفته منتشر مي‌شود.-

حسين قربان‌تقي، مسوول امور مخاطبان مركز پژوهش‌هاي اسلامي صدا و سيما، در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، در اين باره اظهار كرد: از آنجايي كه سال 90 از سوي مقام معظم رهبري با عنوان «سال جهاد اقتصادي» نام‌گذاري شده است، اين مركز تصميم گرفت در راستاي راهنمايي برنامه‌سازان صدا و سيما، توليدكنندگان فرهنگي و نويسندگان، نتيجه مجموعه پژوهش‌هاي علمي و اسلامي اين حوزه را گردآوري و در قالب كتاب منتشر كند.

وي با توجه به مضمون اين نوشتار گفت: جهاد اقتصادي عامل استقلال و عزت جامعه است و اقتدار و شكوفايي يك جامعه اسلامي را براي بيگانگان به نمايش مي‌گذارد. 

قربان‌تقي افزود: به اعتقاد نويسندگان اين اثر و همچنان كه در معرفي كتاب خواهد آمد، تحقق اين مهم بايد با تكيه بر اهداف، ارزش‌ها و شيوه‌هاي آن بر معارف و مباني اسلامي صورت پذيرد.

مسوول امور مخاطبان مركز پژوهش‌هاي اسلامي صدا و سيما عنوان كرد: اين كتاب با واكاوي ابعاد گوناگون موضوع، به تبيين جهاد در قرآن از ديدگاه مقام معظم رهبري و تعاليم و آموزه‌هاي بلند اسلامي مي‌پردازد و در نهايت، مجموعه‌اي از راهكارها را به عنوان بايسته‌هاي جهاد اقتصادي ارايه مي‌كند.

قرار است همزمان با واپسين هفته مهر ماه، مركز پژوهش‌هاي اسلامي صدا و سيما هشتمين جلد از مجموعه «بايسته‌هاي جهاد اقتصادي» را منتشر كند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط