پنجشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۹
انتشار کتاب مصور «هزاره» استيگ لارسن در فرانسه

جلد اول داستان تصويرسازي‌ شده سه‌گانه پرفروش «هزاره» اثر استيگ لارسن، نويسنده سرشناس سوئدي تا پايان سال 2012 در فرانسه به بازار مي‌آيد.-

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا) به نقل از مجله ادبي فرانسه، پس از موفقيت اين اثر در سينما، تلويزيون و فروش بي‌نظير هر سه جلد آن از سوي نشر آكت سود فرانسه، تا سال آينده کتاب مصور آن نیز در اختيار كتابخوانان نوجوان فرانسوي قرار خواهد گرفت و خانه نشر دوپوي فرانسه مجموعه سه جلدي «هزاره» را در قالب کتاب مصور 9 جلدي از پايان 2012 به بعد روانه بازار می كند.

«استيگ لارسن» نويسنده سه‌گانه پر فروش «هزاره»، در سال 2004 و پيش از انتشار جلد نخست کتابش فوت شد. يوآخيم لارسن، برادر كوچكتر وی با استقبال از انتشار کتابن مصور «هزاره» گفت: استيگ هميشه داستان مصور را دوست داشت و از اين ايده كه مي‌تواند كاراكترهايش را به‌صورت زنده در يك داستان مصور ببيند، بسيار خوشحال مي‌شد.

روز 16 نوامبر (25 آبان) نيز نشر آنكور فرانسه كتاب «رازهاي سه‌گانه هزاره: در مغز استيگ لارسن» اثر اريك برانسون و ويليام اروين را روانه بازار نشر مي‌كند. این در حالی است که فيلم اقتباسي «هزاره» ساخته ديويد فينچر، كارگردان صاحب‌نام سينماي نوآر و سازنده فيلم «هفت»، از 18 ژانويه 2012 (22 دي ماه) در سينماهاي فرانسه به نمايش درمي‌آيد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها