شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۶
برگزاري هزار نمايشگاه دفاع‌مقدس از هفته كتاب تا هفته بسيج

همزمان با هفته كتاب، نمايشگاه‌هاي كتاب دفاع‌مقدس در هزار نقطه كشور از سوي سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع‌مقدس سپاه و بسيج و معاونت امور فرهنگي وزارت فرهنگ برپا مي‌شوند. این نمايشگاه ها تا هفته بسیج ادامه خواهند داشت.-

مصطفي آقاميري، كارشناس ادبيات سازمان حفظ آثار و ارزش‌هاي دفاع مقدس سپاه و بسيج و یکی از دست اندرکاران برپایی این نمایشگاه ها، در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، اظهار كرد: این سازمان با توجه به تجربه سال گذشته در برگزاری نمايشگاه‌هاي كتاب دفاع‌مقدس در هزار نقطه كشور، در نظر دارد امسال نيز برای ترويج فرهنگ كتابخواني، این نمايشگاه ها را برگزار كند.

وی ‌افزود: تمام ناشرانی كه علاقمند به حضور در هزار نمايشگاه كتاب دفاع‌مقدس‌اند مي‌توانند فهرست كتاب‌هایي كه در این حوزه منتشر كرده‌اند به همراه نمونه‌اي از آثار را تا تاريخ 28 مهر ماه 90 به دبيرخانه ستاد برگزاري نمايشگاه واقع در تهران، خيابان نوفل لوشاتو، خيابان هانري كربن، شماره 3، طبقه اول ارسال كنند.

آقاميري گفت: كتاب‌هايي كه بعد از سال 1387 به چاپ رسيده‌اند و حداقل موجودي از هر یک 1000 جلد باشد در نمايشگاه شرکت داده می شوند. 

وی از مراكز فرهنگي و پايگاه‌هاي مقاومت بسيج كه قادر به برگزاری نمايشگاه‌هاي كتاب دفاع‌مقدس اند، دعوت کرد که آمادگی خود را به ستاد برگزاري نمايشگاه در سازمان حفظ آثار و ارزش‌هاي دفاع مقدس سپاه و بسيج اطلاع دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها