چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۴
180 كتاب ارديبهشتی در نمايشگاه دانش‌آموزی

انتشارات «ارديبهشت» 180 عنوان كتاب‌ به دومين نمايشگاه دانش‌آموزي و عرضه‌ي محصولات فرهنگي آورده است.

ايبنا نوجوان: مسوول غرفه‌ي انتشارات ارديبهشت به خبرنگار ما گفت: 180 عنوان كتاب به اين نمايشگاه آورده‌ايم كه از ميان آن‌ها 55 عنوان براي انتشارات ارديبهشت است و باقي كتاب‌ها براي ناشراني است كه پخش آن‌ها را بر عهده‌ داريم.

اميرسعيد فراست با بيان اين‌كه در اين غرفه، علاوه بر كتاب‌هاي حوزه‌ي كودك و نوجوان، كتاب‌هاي بزرگ‌سال درباره‌ي كودكان و نوجوانان نيز ارايه شده است، گفت: «روان‌شناسي كودك»، «تفكر و بازي كودك»، «راهنماي تربيت فرزندان»، «چرا يك پسر به پدر و مادر نياز دارد؟» و «چرا يك دختر به پدر و مادر نياز دارد؟» عنوان برخي از اين كتاب‌هاست.

او از ميان كتاب‌هاي كودك به كتاب‌هاي خشتي به عنوان كتاب‌هاي پرفروش اشاره كرد و گفت: موضوع اين كتاب‌ها بيش‌تر داستان‌هاي معروفي مانند علاءالدين، حسني و ... است كه خانواده‌ها خودشان نيز كودكان‌شان را براي انتخاب اين كتاب‌ها تشويق مي‌كنند.

فراست، از ميان كتاب‌هاي نوجوان نيز از «قصه‌هاي پدربزرگ»، «گنجينه‌ي داستان‌هاي كودك و نوجوان» و «عزيز جون قصه بگو» به عنوان كتاب‌هاي پرفروش اين غرفه نام برد.

او در پايان به حضور كم مخاطب در اين نمايشگاه اشاره كرد و گفت: تقريباً از ساعت 18 تا 20 مخاطبان بيش‌تري به اين نمايشگاه مي‌آيند كه در آن زمان نيز تا مي‌خواهد فعاليت‌هاي ما رونق بگيرد ساعت كاري نمايشگاه به پايان مي‌رسد!

دومين نمايشگاه دانش‌آموزي و عرضه‌ي محصولات فرهنگي تا جمعه 15 مهرماه از ساعت 9 تا 20 در مركز آفرينش‌هاي ادبي كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان برپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها