دوشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۵
جشنواره‌ی «قصه‏های بهشتی» به خط پايان نزديك شد

فرهنگ‏سرای هنگام، هم‌زمان با روز جهانی کودک، روز شنبه 16 مهرماه آيين پایانی جشنواره‌ي «قصه‏های بهشتی» را برگزار می‏کند.

ايبنا نوجوان: در این برنامه از مادرانی که همراه فرزندان خود دوره‏های آموزش قصه‏گویی خلاق و اجرای نمایش را با موفقیت گذرانده‎‏اند تقدیر مي‌شود. همچنین براساس رأی داوران، به سه گروه برگزیده‌ي نهایی جشنواره لوح سپاس، تندیس و جوایز ارزنده‏ای اهدا خواهد شد. 

جشنواره‌ي قصه‏های بهشتی براي رواج دادن فرهنگ قصه‏گویی میان مادران، دست‏یابی به استعداد هنری و ادبی نوقلمان با اجرای کارگاه‏های آموزشی و مسابقه در سطح مراکز فرهنگی ـ هنری منطقه‌ي چهار شهرداري تهران برگزار شد و 300 نفر از مادران و کودکان دوره‏های آموزشی را فرا گرفتند. 

در اين جشنواره، ميان گروه‌هاي شركت‌كننده سه مرحله مسابقه برگزار شد كه مرحله‌ي نهايي آن عصر امروز(11 مهرماه) برگزار و برگزيدگان نهايي مشخص مي‌شوند.

كلاس‌هاي آمادگي اين مسابقه از نيمه‌ي تيرماه آغاز شده بود و از  برگزيدگان آن هم‌زمان با روز جهاني كودك معرفي و تقدير مي‌شود.

آیین پاياني «جشنواره‌ي قصه‏های بهشتی» با حضور مادران قصه‏گو روز شنبه از ساعت 15 تا 17 از سوي فرهنگ‌سراي هنگام در سالن اجتماعات فرهنگ‏سرای اشراق برگزار می‏شود.

فرهنگ‏سرای هنگام در میدان رسالت، میدان الغدیر، بلوار دلاوران، خیابان آزادگان شمالی، جنب فروشگاه شهروند واقع شده است و  برای كسب اطلاعات بيش‌تر از برنامه‏های آن می‏توانيد با شماره‌ي 77491491 تماس بگیريد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها